poniedziałek, 5 grudnia 2016

Folia do żywności EASY marki Jan Niezbędny ;) [ test ]





Dzisiejszym Gościem specjalnym mojego wpisu jest - Folia spożywcza EASY - marki Jan Niezbędny ;)
  Miałam przyjemność gościć ją w domu , dzięki uprzejmości Społeczności TestMeToo.
Przesyłka zawierała dwa opakowania folii oraz nowe worki do śmieci, które jako pierwsze na rynku nie wymagają odrywania  jednego worka od drugiego (dzięki systemowi Interleaf)...




Folia spożywcza jak powszechnie wiadomo, przede wszystkim wykorzystywana jest do przechowywania szerokiej gamy produktów spożywczych...Gdzie jej podstawowa funkcja polega na przedłużeniu świeżości produktów, zapobieganie przenikaniu i utracie zapachów czy zabezpieczeniem przed zabrudzeniami.








Tutaj jednak unikalny koncept folii Easy pozwala nam ją odrywać ją palcami bez używania ucinarek czy nożyka...




My zaś dzięki temu nie tracimy czasu na szarpanie, przygryzanie czy temu podobne zabiegi...







"Folia testowana była  przez: 780 osób, gdzie:
99% Uznało: Pakowanie produktów z folią EASY jest łatwe i przyjemne
99% Stwierdziło: Folia EASY sprawdza się do pakowania różnorodnych produktów spożywczych.
99% Potwierdza: Artykuły spożywcze owinięte folią EASY na długi czas utrzymują świeżość."





Folię można też wykorzystać do stworzenia małej "szklarenki" w doniczce :)




Do zapakowania drobnych upominków :)

 


Jak również do zrobienia  małych serwetek pod np kubek z serwetek.
Niestety tutaj nie zrobiłam fotki.


TestMeToo - dołącz do nas
 





Znacie? Używacie? A może macie swoje pomysły na inne wykorzystywanie folii spożywczej ?






6 komentarzy:

  1. Tej folii jeszcze naużywałam. Faktycznie z niektórymi trzeba się nieźle namęczyć żeby oderwać kawałek, więc przy kolejnych zakupach może wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie Sprawdź, bo odrywanie palcami jest zdecydowanie szybszym sposobem nizeli mocowanie się czy szukamie nozyka lub nozyczek ;)

      Usuń
  2. Gratki kochana testowania :* Cieszę się że Twój blog się rozwija !! :):) Bardzo mi się to podoba ! :*
    Jana lubię ;) !! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi ;).Twoje wsparcie jest bezcenne Evi ;*
      A tak swoją drogą, to uważaj słońce z tym lubieniem Jana, bo mąż stanie się zazdrosny ;)

      Usuń
  3. Uzywalam kiedys ta folie. Bodajze mam ja do dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest właśnie ciekawe.Produkt jest dostepny od jakiegoś czasu a człowiek dowiaduje się o nim dopiero jak testuje ;]

      Usuń

Miło, że się pojawiłes na moim blogu.Zostaw po Sobie "ślad"a na pewno i ja pojawię się u Ciebie.:)