wtorek, 31 stycznia 2017

Mały przegląd oczekujących testów ;P



Jeszcze nie zdążyłam przetestować wcześniejszych produktów a już pojawiły się nowe.Cieszy mnie to bardzo, niemniej jednak chwilami brak czasu robi swoje.
Dlatego dzisiaj tak króciutko o tym co czeka w klejce do testowania :>
Będzie to też taki  mały "mobilajzer" dla mnie.
Wiecie taki do ogarnięcia tego wszystkiego, co używam i o czym chwilami zapominam pisać :D
 Tak więc.
Jako pierwsze są przyprawy Wiosenne Zioła firmy Knorr-

Knorr Krauterlinge zum Streuen Fruhlings Krauter
(Zdjęcie do góry)
Wcześniej nie miałam styczności z nimi, więc ciekawa jestem ich smaku.A że są zarówno do mięs jak i sałatek to myślę, że się z nimi mogę polubić.

 ~*~
 Następna są:
Dwa szampony Timotei:

* Z Różą z Jerycha Świeżość 2 w 1
* Zachwycające wzmocnienie - do włosów suchych i bardzo zniszczonych.

Krem Eveline Cosmetics 
Koenzym Q10 - Kozie Mleko
Odżywczy krem silnie regenerujący, do cery suchej i bardzo suchej.


Niemiecki Dla Dzieci, firmy Kapitan Nauka
100 pierwszych słówek
Książeczka + Karty Obrazkowe

Dwa produkty firmy Avon:
* Głęboko odżywczy balsam
do ciała z olejkami z migdałów.
* Matująco - Nawilżający Żel- Krem

Znacie te produkty ? Używałyście ?
Ja mam nadzieję, że w next tygodniu już się wezmę za nie i też będę mogła coś na ich temat powiedzieć.
Tym bardziej, że tyle co wczoraj robiłam te fotki a dzisiaj już dostałam informację o innych testach, do których się dostałam i do których też będzie trzeba (=D) napisać recenzje :P
^.~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło, że się pojawiłes na moim blogu.Zostaw po Sobie "ślad"a na pewno i ja pojawię się u Ciebie.:)