piątek, 27 stycznia 2017

Face&Look Box ;) - Wybieraj mądrze, wyglądaj Świetnie ;>



Obiecałam sobie, że w miarę możliwości postaram się przejrzeć boxy, które można zamówić lub testować w necie.
Oczywiście nie uda mi się to w jednym miesiącu - z różnych, wiadomych  względów ... 
Ale przecież nikt mnie nie goni, więc prędzej czy później mi się to uda.
Tym razem -  trafiłam i zdecydowałam się na F&L BOX.
Czym jest F&L Box?
 Jak głosi "legenda", to idealny prezent dla Ciebie, jaki Twoich bliskich z limitowanymi edycjami pełnowartościowych kosmetyków.
Na stronie są dostępne różne wersje boxów do wyboru, więc jak mniemam, każdy znajdzie coś dla siebie ;)
Tym bardziej, że zawartość jest otwarta i można ją dopasować do własnych potrzeb:)
 Ale to rzecz jasna - Każda z Was , po przejrzeniu strony oceni sama :>
Ja mogę dodać jeszcze tylko, że na stronie można też załapać się do testowania.
Jednak wpierw należy zapisać się do F&LKlubu.




Dobrze  przejdźmy  teraz do samego boxa, bo to jest w sumie najważniejsze.:)
Ja wybrałam sobie pudełko Face&Look Dove.
 




W środku znajdowały się dwa egzemplarze czasopisma, Face&Look 4 pełnowartościowe produkty firmy Dove i antyperspirant kulkowy Rexona.


Odżywczy żel pod prysznic 250ml
Dove  Deeply Nourishing
 

 "Odżywczy żel pod prysznic Dove zawiera formułę NutriumMoisture™, dzięki czemu unikalna kompozycja składników nawilżających została wzbogacona o lipidy identyczne z tymi naturalnie występującymi w skórze. Wchłania się i doskonale odżywia skórę podczas kąpieli. Codzienne stosowanie pomaga przywrócić naturalne piękno skóry i zachować je na długi czas."


Szampon Intensive  Repair 
z linii Dove  Damage  Solutions
 

"Szampon do włosów Dove Intense Repair został stworzony z myślą o włosach zniszczonych. Szampon zawiera `Micro Moisture Serum`, które chroni i wzmacnia włosy od cebulek aż po końce, oraz `Fibre Actives`, które wnikają w głąb włosów odbudowując je od środka. Pomaga w odbudowie włosów, zapobiega ich łamaniu i rozdwajaniu się końcówek. "
 

Mleczko do ciała 
Dove Body Milk
 

"Dove Odżywcze mleczko do ciała do suchej skóry zostało ulepszone, by działać głębiej niż wcześniej. To mleczko do ciała nawilża oraz odżywia powierzchnię skóry przez 24 godziny. Zawiera unikalny DeepCare Complex ze składnikami odżywiającymi naturalnie występującymi w skórze oraz bogatym olejkiem, by pomagać w stopniowej odbudowie naskórka."


Żel pod prysznic do mycia twarzy i ciała
Dove Men +Care
 

 "Żel pod prysznic Dove Clean Comfort do mycia twarzy i ciała. Doskonały dla mężczyzn, którzy lubią uczucie komfortu, także na własnej skórze. Żel zapobiega przesuszaniu się skóry, a jego przyjemny zapach gwarantuje długotrwałe uczucie świeżości. Dzięki opracowanej przez Dove technologii Micromoisture, żel nie tylko myje i odświeża skórę, ale także o nią dba, zapewniając jej właściwy poziom nawilżenia"


Antyperspirant roll on  Rexona Invisible
Black+White Diamond
 

"Antyperspirant o zapachu z charakterem. Mieszanka pomarańczy, cytryny, mandarynki i limonki doskonale podkreśli Twoją niepowtarzalną osobowość.
Antyperspirant Rexona Invisible Diamond działa aktywnie przez 48 godzin, zapewniając Ci długotrwałą ochronę przed nieprzyjemnym zapachem i potem. Jego formuła zawiera Clearex, pozwalający zminimalizować powstawanie białych śladów na ubraniach."



 Mi osobiście to pudełko się podoba.W kosmetykach Dove , znalazły się produkty które lubię :P
Poza tym, wśród nich jest też coś dla mojego połówka a to plus, którego brakowało mi w pudełku z Cute :P




Spotkałyście się z tymi pudełkami?
Pewnie tak ;)
Które miałyście i co sądzicie o tym?
 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło, że się pojawiłes na moim blogu.Zostaw po Sobie "ślad"a na pewno i ja pojawię się u Ciebie.:)