czwartek, 5 stycznia 2017

Kosmetyki organiczne Receptury Babuszki Agafii - Regenerujący Szampon-Balsam Do Wszystkich Rodzajów Włosów :>



Przeglądając Wasze blogi często napotykałam na posty dotyczące Babuszki Agafii i jej cudownie działających produktów.
W końcu nie wytrzymałam i sama zakupiłam parę kosmetyków Jej Receptury.
Dzisiaj jednak skupie się na samym szamponie - balsamie do wszystkich rodzajów włosów o działaniu regenerującym.



Od Producenta
Szampon- baslam na bazie mydelnicy, niezwykle 
skutecznie regeneruje osłabione i zniszczone włosy.
Zapobiega i wypadaniu, poprawia strukturę ,
nadaje blask i elastyczność. 
Nasyca je w składniki odżywcze, wzmacnia po same cebulki,
stymulując ich wzrost.
Ułatwia rozczesywanie i stylizację.
Zawarta w szamponie - balsamie mydlnica to naturalny łagodny środek do mycia włosów.
Mydlnica lekarska – zawiera naturalne saponiny,

 środki pieniące, które miękko i delikatnie 

oczyszczają skórę i włosy. Od dawna w syberyjskich 

wsiach zamiast mydła używano korzeni mydlnicy 

lekarskiej. Moczono go w wodzie i otrzymanym

 roztworem myto ciało i włosy. Korzeń mydlnicy

 lekarskiej to naturalna, delikatna baza do mycia 

włosów i ciała, w odróżnieniu od używanej w 

zwykłych szamponach i mydłach. 

Sposób użycia:  nanosimy szampon na mokre

 włosy, masujemy aż do pojawienia się piany, 

spłukujemy wodą.

Skład Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium 

Chloride, Cocamide DEA, Cocamidopropyl Betaine,

 Polyquaternium-7, Trifolium Pratense Flower Extract,

 Thymus Vulgaris Leaf Extract*, Calendula Officinalis 

Flower Extract*, Saponaria Officinalis Root Extract*,

 Coco-Glucoside, Styrene/Acrylates Copolymer, 

Parfum, Citric Acid, Methylchloroisothiazolinone, 

Methylisothiazolinone, Limonene, Hexyl Cinnamal

, Citronellol, Geraniol.

Objętość   350 ml

cena ok 6.99  zł




Nie wiem jak Wy, ale ja nie mam tyle czasu, by przeznaczać go na bawienie się w nakładanie balsamów, 
odczekiwanie i zmywanie ich.
Poza tym w większości przypadków po ich użyciu odnosiłam wrażenie obciążenia włosów i przyspieszanie ich przetłuszczania...
 A to z kolei efekt, którego chciałam unikać a nie jeszcze bardziej przyspieszać ;)
Dlatego też w pierwszej kolejności sięgnęłam po "hybrydę Babuszki", która wydała mi się ułatwiającym życie połączeniem szamponu z balsamem.:)

 


Produkt oparty jest na naturalnych składnikach. W składzie poza Mydlnicą lekarską , która  wzmacniania, oczyszcza i wspiera naturalny bilans lipidowy skóry - posiada również:

 Podbiał pospolity, który dodatkowo wzmacnia cebulki włosowe i poprawia ukrwienie skóry.

Macierzankę piaskową działającą łagodząco i nawilżająco.

 

Sam szampon- balsam nie jest zbyt gęsty, co pozwala na łatwe rozprowadzenie.Pieni się łatwo, choć nie jest to piana rosnąca w rękach co w konsekwencji ułatwia jej spłukiwanie.
Jest wydajny , nie spowodował u mnie żadnych podrażnień.
I co najważniejsze jest połączeniem dwóch preparatów co przyspiesza całą procedurę pielęgnacji :P

Z CZYSTYM (bo wyczuwalnie takie są moje własy po myciu w tym szamponie włosy :) sumieniem mogę powiedzieć, że mimio różnych opinii zamieszczanych w necie - ten produkt jest naprawdę dobry.

Moje zniszczone i zmachane włosy, po nim stały sie miękkie, zaczynaja nabierać blasku i wyjątkowo łatwo sie rozczesują.
Jedynym problemem z jakim się spotkałam, była dość wyraźna puszystość włosów po wysuszemiu ...
Jednak sytuacja ta zmienieła się po paru myciach.Teraz mam - kurcze - naprawdę zdyscyplinowane włosy.Oczywiście nie jest to jeszcze efekt wooow! ale widzę sporą poprawę i to już wywołuje uśmiech na mojej twarzy.
Przede mna jeszcze sporo pracy by mieć piękne włosy ale jestem na dobrej drodze i myśle, że chętnie będę wracała do tego produktu.
 

Macie podobne spostrzeżenia? 
Czy spodziewaliście się czegoś więcej po produkcie?
\
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło, że się pojawiłes na moim blogu.Zostaw po Sobie "ślad"a na pewno i ja pojawię się u Ciebie.:)