niedziela, 22 stycznia 2017

Radosne mydełko Spiced Citrus od Oriflame :)




 Uwielbiam zapach pomarańczy i przypraw korzennych...
Kojarzą mi się z czasami jak byłam jeszcze dzieckiem.
Dlatego jak tylko zobaczyłam w katalogu z Oriflame - mydełko Spiced Citrus, to bez zastanowienia je zamówiłam.
 Wcześniej zamawiałam już parę innych  mydełek tej firmy i szczerze mówiąc wrażenia były różne.
Jednak pokusa okazała się większa, tym bardziej
że i cena była niewielka.



Opis Producenta:
 
Kolekcja Spiced Citrus to krem do rąk i mydełko o radosnym, wspaniałym zapachu mandarynek, kwiatów pomarańczy i cynamonu.
Mydełko ma delikatną formułę przeznaczoną do codziennego stosowania 

 
W  zabawnym kształcie plastra pomarańczy.
 Waga: 75 g
Cena - 2,99 / 3,99 zł


Składniki :

SODIUM PALMATE, SODIUM PALM KERNELATE, AQUA, SUCROSE, PROPYLENE GLYCOL, GLYCERIN, PEG-8, PALM ACID, LIMONENE, SODIUM CHLORIDE, PARFUM, PALM KERNEL ACID, EUGENOL, PAPAVER SOMNIFERUM SEED, TETRASODIUM EDTA, TETRASODIUM ETIDRONATE, CINNAMAL, HEXYL CINNAMAL, CI 19140, CI 14700  
 
 
Po uwolnieniu " plasteka pomarańczy " z folii, faktycznie zapach rozniósł się po całym pokoju. Co wywołało u mnie szczery uśmiech zadowolenia.
Niestety nie trwał on długo...aż to pierwszego użycia.:/
Mydełko ewidentnie glicerynowe, pieni się średnio.
Zapach, który tak pięknie się unosił po otworzeniu, w czasie mycia okazał się dużo słabszy.Natomiast zaraz po myciu prawie wcale nie było go czuć.
Najgorsze jest jednak to, że po myciu - skóra staje się naciągnięta i wysuszona.A tego się  zupełnie po nim nie spodziewałam.
 Jest jednak plus.:>
Po wyschnięciu umieściłam je w szafce z ciuchami ...
I tu się nawet sprawdza :P Przy każdy otwieraniu zapach jest wyczuwalny.
Jednak czy aby o taki efekt chodzi przy zakupie "mydełek" ?
 
Podsumowując.
Mydełko na sucho pachnie dużo lepiej i intensywniej niżeli 
podczas mycia.
Nie kosztuje zbyt wiele i ma ciekawą formę.
Jednak to zdecydowanie za mało.
W mojej ocenie potwierdziło się przekonanie, że z tej firmy jedynie 
 Milk & Honey  jest warte uwagi.Aczkolwiek i tu czytałam o negatywnych opiniach.:>
 



A jakie Wy macie w tym temacie zdanie ?
Lubicie takie małe, pachnące mydełka (niekoniecznie z Oriflame)? :)


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło, że się pojawiłes na moim blogu.Zostaw po Sobie "ślad"a na pewno i ja pojawię się u Ciebie.:)