wtorek, 3 grudnia 2019

Nature Queen - naturalna siła dziewięciu ziół :)



Witajcie Kochani ;)
Przychodzę do Was z nową współpracą, nawiązaną z
Tak, to te kosmetyki dostałam w zeszłym tygodniu, ale do testowania wezmę się dopiero w następnym.
Natomiast teraz przybliżę Wam nieco markę i pokażę co zawierała paczuszka.


Firma opiera swoje receptury na wielowiekowej tradycji opartej na naturalnych składnikach.I
 Ich historia sięga czasów bogatej, tropikalnej flory, pokrywającej bujne i zielone pola Wietnamu.Bazując na tej tradycji, przekazywanej z pokolenia na pokolenie a także na bogatej różnorodności roślinnej kraju, marka udoskonaliła owe receptury.Efektem tego stały się ziołowe szampony i odżywki.
   

W zestawie znalazły się jednak, nie tylko kosmetyki do pielęgnacji włosów -takie jak ziołowy szampon i odżywka ale również ziołowy żel do ciała i balsam. :3



 Wszystkie te kosmetyki zamknięte są w poręcznych buteleczkach, do których dołączone są pompki dozujące.To bardzo fajna opcja...bo często na dnie zostają resztki.
W tym przypadku nie będzie o tym mowy.;)





Bardzo lubię kosmetyki naturalne i nie mogę się już doczekać aż je wypróbuję :>
Wtedy też wstawię obszerniejszy post.
Znacie tą markę ?
Używaliście?
Jeżeli nie, to teraz macie okazję kupić kosmetyki tej firmy z 25% rabatem, który trwa do końca roku.



22 komentarze:

  1. Nie słyszałam wcześniej o tych produktach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ja wielu z Waszych for też wczesniej nie znałam.Dobrze, że są blogi.Czasami znajduje się na nich ciekawe produkty ;*

      Usuń
  2. Nie zdążyłam jeszcze poznać tej marki. Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie spotkałam się wcześniej z tą marką, ale produkty mnie zaciekawiły.
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie.Mogą zaciekawić - choćby nawet ze względu na skład ;)

      Usuń
  4. nie znam ale jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam z tej firmy kilka mazideł i były wszystkie super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej marki, dlatego jestem ciekawa wyniku testowania. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa...ale o tym w następnym tygodniu :)
      Miło że zajrzałaś :***

      Usuń
  7. Nie słyszałam o tej marce. Bardzo lubię naturalne kosmetyki i głównie takie wybieram jeśli chodzi o pielęgnację :) jestem ciekawa jak wypadną w testach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnimi czasami też staram się wybierać te z naturalnymi składami.Niestety nie zawsze się udaje :/

      Usuń
    2. Wiadomo, czasem się nie da i potrzeba jakiegoś "wspomagacza" by kosmetyk lepiej działał. Albo czasem tak bardzo lubimy jakiś kosmetyk, że wybieramy to bez względu na skład :)

      Usuń
  8. Nie znam marki, ale produkty wyglądają zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama mam ostatnio fioła na punkcie kosmetyków naturalnych! Z chęcią je przetestuję :)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tej marki. Odżywka mnie zainteresowała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Okazuje się, że większość z nas wczesniej tej marki nie znała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tej marki ani tych produktów, ale zapowiadają się naprawdę ciekawie, myślę że warto wypróbować :) cudowna recenzja!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowicie ciekawe produkty, jestem ciekawa, jak się sprawdzą, bo nie słyszałam wcześniej o tej marce

    OdpowiedzUsuń

Miło, że się pojawiłes na moim blogu.Zostaw po Sobie "ślad"a na pewno i ja pojawię się u Ciebie.:)