poniedziałek, 17 października 2016

Zgłoś się i przetestuj nowość - Elektryczny trymer Veet Sensitive Precision™!





 Lubisz czuć się się idealnie i gładko? Veet trymer Sensitive Precision™ to gadżet idealny dla ciebie!

Elektryczny trymer Veet dokładnie i bez bólu usuwa niechciane włoski z najdelikatniejszych części ciała, na przykład z twarzy, bikini lub pach. Robi to bez podrażnienia skóry, co sprawia, że jest idealnym rozwiązaniem dla osób, które mają problemy przy konwencjonalnych sposobach usuwania włosków.

 









6 komentarzy:

  1. Gdzie Ty to wszystko wynajdujesz kobieto :) Muszę częściej tu zaglądać :)
    pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Newslettery podpowiadają ;)

      Usuń
    2. Ło matko, ja dostaję ponad 400 mailii dziennie i niestety większość od razu kasuję ;)

      Usuń
    3. Też tych wiadomości dostaję multum.:) Czasami, aż mnie wkurzają jednak jednym okiem staram się przeglądać :)

      Usuń
  2. zgłosiłam się ;) ale ja tam w ogóle nie ma szczęścia ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi tego szczęścia tam brak :) Ale pewnie i na Nas przyjdzie pora :P

      Usuń

Miło, że się pojawiłes na moim blogu.Zostaw po Sobie "ślad"a na pewno i ja pojawię się u Ciebie.:)