sobota, 8 października 2016

Testowanie z Biedronką czas zacząć ;)







Ku mojemu zaskoczeniu wczoraj otrzymałam paczuszkę od Testujemy.biedronka.pl.
 Zaskoczenie było tym większe, że z rana dostałam informację o przygotowaniu jej do wysyłki...a tu bach,
popołudniem już była u mnie. 







W środku znajdowały się cztery wyjątkowe płyny Eden do płukania, które będę miała przyjemność wypróbować.


Eden Blue Danube

Eden Orazul Caps
 
Eden Morning Blue
 


Eden Blue Chiffon


 Przy testowaniu mamy pamiętać, "że dobry płyn do płukania ma sprawić, że tkanina będzie bardzo miła w dotyku i pachnąca,
 będzie krócej schnąć, łatwiej poddawać się prasowaniu,
 a także nie będzie elektryzować."
Ciekawa jestem jak te słowa będą się miały do testowanych płynów.;) Czy okażą się równie dobre co płyny wiodących marek...
To co...zaczynamy.Wstawiamy pranie i przekonujemy się jak sprawdzają się płyny Eden :)  



4 komentarze:

  1. Kurcze ciągle zapominam o tych akcjach z biedry. To jakoś rano trzeba się zgłosić, bo potem już za późno, prawda?
    Daj znać jak zapachy, bo opakowania nie prezentują się jakoś specjalnie.
    Pozdrawiam,
    Monia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrz, zdążyłam wczoraj napisać ten komentarz, a już dziś Biedronka zaproponowała mi testowanie tych płynów :) Super :)

      Usuń
    2. Moniczka, Ty to jednak Jesteś szczęściara ;)
      Cieszę się, że Będziesz testowała, ponieważ ciekawa jestem Twojego zdania na temat tych płynów ;)
      buziaki :*

      Usuń
    3. Już dziś dostałam. Pachną mega mocno, bo jeden się wylał w paczce. Jutro wstawię pierwsze pranie i zobaczymy. Na blogu pewnie recenzji nie będzie, bo oi nie wymagają, ale może śmignę kilka zdań na fb. Ściskam!

      Usuń

Miło, że się pojawiłes na moim blogu.Zostaw po Sobie "ślad"a na pewno i ja pojawię się u Ciebie.:)