środa, 5 października 2016

Jogurt natutany z owocami - Zott Natur :) A za chwilę już Zott Primo :)





 Zauważyliście już zapewne z wcześniejszych wpisów, że jestem fanką wszelakich jogurtów i towarzyszą mi one prawie każdego dnia ;)
 Każdemu z nas jednak zdarza się zaspać, zapomnieć śniadania lub najzwyczajniej zgłodnieć między posiłkami – wtedy najczęściej sięgamy po przekąski.
 I tym razem  szukając jogurtów Jogobella, które nadal testujemy, natknęłam się na Nowość firmy Zott..
Wśród rodziny Jogurtów naturalnych pojawił się "noworodek"- jogurt naturalny z owocami.
Połączenie wspaniałego i znanego już jogurtu naturalnego, kremowego i wyjątkowo delikatnego z owocami.
 Nie musisz już wybierać między jogurtami z dodatkiem cukru, a klasycznym jogurtem naturalnym!
 Jogurt Naturalny Zott z dodatkami to zupełna nowość 
na polskim rynku,to pierwszy produkt, który łączy Twój ulubiony smak jogurtu naturalnego bez cukru z pysznymi dodatkami.Mi udało się zakupić 3 warianty:

Słoneczną Truskawkę
 


 Słodką Jagodę
 


 Soczystą Wiśnię
 



  Prawdą jest, że Inne firmy już wprowadziły podobne produkty -jednak ten wariant dzięki swojej konsystencji wyróżnia się od pozostałych.Dodatkowo, smak jogurtu naturalnego jest zdecydowanie delikatniejszy od znanych jogurtów naturalnych.


U nas dzieciaki nie zawsze chętnie jadały jogurty naturalne, natomiast po wymieszaniu z zmiksowanymi owocami już się przekonywały- chętnie je zjadając.Więc taką własną produkcję praktykujemy dość często...szczególnie latem, gdy owoce są świeże i z własnego ogrodu czy sadu.



Teraz, gdy pojawiły się owe jogurty naturalne nie będziemy musieli bawić się w miksowanie , ponieważ jest gotowy produkt, który jak się przekonałam jest równie smaczny.To ułatwi nam życie, szczególnie zimą ;P 


Podoba mi się fakt, że firma Zott wprowadza urozmaicone typy jogurtów.Teraz możemy wybierać do woli i cieszyć się - w każdy dzień tygodnia innym wariantem.












10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. To Masz farta :) Nie musisz zastanawiać się, który wariant wybrać ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Polecam Słodką Jagodę ;]
      Osobiscie nie przepadam za jogurtami jagodowymi ale ten duet naprawde przypadł mi do gustu ;)
      Koniecznie Pochwal się, ktory Tobie przypasował najbardziej ;]
      Dzieki za odwiedziny.Pozdrawiam

      Usuń
  3. Również testuję jogurty naturalne Zott z dodatkami. W smaku na prawdę dobre, szkoda tylko, że dodatki do bez cukrowego jogurtu zawierają cukier, mączkę chleba świętojańskiego itp.

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie szkoda, ponieważ owoce same w sobie są słodkie i w ich przypadku rzeczywiście cukier jest zbędny ;)
    Pozdrawiam i smacznego testowania życzę.I czekam na recenzję z testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kampania. Udało mi się znaleźć jogurty w fajnej cenie, więc się zajadamy całą rodziną.
    Najbardziej przypadły nam do gustu smaki owocowe.
    Produkt godny polecenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jak zauważyłam - jogurty często są w promocyjnych cenach i można już dostać wszystkie warianty.;)
      My też preferujemy smaki owocowe ;)Pozdrawiam

      Usuń
  6. Berka poleca .Jogurt w sam raz na szybka przekąskę. Lubie takie jogurty naturalne bez cukru. A te przypadły mi do gustu i maja aż osiem wariantów smakowych do wyboru. Polecam dla osób które znają się na rzeczy i wybierają to co zdrowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybkie co nieco w 8 wariantach - w zależności od dnia i nastroju ;)

      Usuń

Miło, że się pojawiłes na moim blogu.Zostaw po Sobie "ślad"a na pewno i ja pojawię się u Ciebie.:)