wtorek, 18 października 2016

Rossmannowy Klubu Nowości.




Czym jest Klub Nowości? Pewnie Każdy wie.:)

 "Klub Nowości jest elitarnym klubem recenzentów, którzy co miesiąc otrzymują bezpłatnie od drogerii Rossmann nowości, testują je i recenzują na naszym portalu. Dzięki temu wszyscy nasi Klienci mogą szybko poznać opinie o najnowszych produktach."

"Aby zgłosić swój akces zaloguj się na portalu (lub załóż konto) i wypełnij w całości formularz rekrutacyjny. Gdy to uczynisz, znajdziesz się na liście kandydatów.
Teraz cierpliwie czekaj na decyzje administratora. Mogą zapaść w każdej chwili. Dziś, za tydzień, może za miesiąc lub dwa. Musisz czekać, liczba miejsc w Klubie jest BARDZO ograniczona.
Co może się wydarzyć? Są trzy możliwość

  • Pewnego dnia przyjmą Cię do Klubu (o czym powiadomiona Zostaniesz mailem),
  • Odrzuca Twoją kandydaturę (niestety) - także otrzymasz e-mail,
  • Zatrzymają Cię na liście rezerwowej (w tym wypadku nie dostaniesz e-maila i nadal czekasz z nadzieją na przyjęcie). ;P





Po przyjęciu do Klubu Nowości w swoim profilu zobaczysz nową zakładkę, o nazwie klubu.
Znajdziesz tu informacje podane przez Ciebie w ankiecie zgłoszeniowej. W dniu publikacji nowych zestawów także tutaj obejrzysz je i wybierzesz do testów jeden z nich.
Możesz potem tu dodawać swoje recenzje i znajdziesz wszystkie przez Ciebie napisane.
 Macie już konto?Udało Wam się dostać do testowania?

 

6 komentarzy:

  1. Mnie odrzucili bardzo szybko :( Jak bym wiedziała, że tak mocno się trzeba przyłożyć do zgłoszenia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam, że nie jest łatwo ale z mojego otoczenia parę osób się załapało.Więc jakaś nadzieja jest :D

      Usuń
  2. Moje zgłoszenie niestety również zostało odrzucone :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nadal nie otrzymałam żadnej odpowiedzi :)
      To chyba dobrze :)

      Usuń

Miło, że się pojawiłes na moim blogu.Zostaw po Sobie "ślad"a na pewno i ja pojawię się u Ciebie.:)