pi膮tek, 24 marca 2017

Moja chwila z Hips Tea od TEA REBELS ;]



 Witajcie ^^)



Dzisiaj przedstawi臋 Wam pierwsz膮 z czterech, tak czterech ;> herbat , kt贸re otrzyma艂am w ramach testowania od TEA REBELS.
Firma ta, intensywnych dozna艅 kawowo – herbacianych dostarcza od pi臋ciu lat. 
To dzi臋ki niej unikalne receptury i smaki, zaprawione szczypt膮 magii i okruchem czaru, powstaj膮 zawsze w trakcie nieko艅cz膮cych si臋 degustacji, najodleglejszych podr贸偶y i nieustannego d膮偶enia do perfekcji.
Na firmowej stronie mo偶na kupi膰 r贸偶ne herbaty i kawy, inspiracje i troch臋 wiedzy na ich temat.
Ja otrzyma艂am herbaty z serii Rebels Collection.
  

Czyli kolekcji herbat insygnowanych znanymi twarzami, niepowtarzalnymi cytatami i smakiem.
 



Od Producenta:
Ka偶dy jest niepowtarzalny. Osoba to z艂o偶enie wielu cech, wielu pasji, nami臋tno艣ci, ale te偶 wad i s艂abo艣ci. Otwieraj膮c si臋 na cz艂owieka takim, jakim naprawd臋 jest, z ca艂ym jego charakterem, mo偶esz naprawd臋 go pozna膰.

Niekt贸rych ludzi mo偶na pozna膰 po tym, o pij膮. Hips Tea to herbata owocowa o nieprzeci臋tnym smaku, dedykowana dla tych, kt贸rzy lubi膮 czu膰 si臋 jedyni na 艣wiecie. W ko艅cu ka偶dy taki jest, ale nie ka偶dy takim si臋 czuje. 
 

Najlepiej smakuje…


…po sukcesie. Kiedy uda ci si臋 wykona膰 jakie艣 zadanie, jeste艣 zadowolona(y) ze swojej pracy, albo wykonanego dzie艂a, Hips Tea pozwoli ci delektowa膰 si臋 t膮 dum膮.







Co znajdziemy w 艣rodku?

Woreczek  z "suszkami", przez kt贸ry wydostaje si臋 pi臋kny zapach, uwodz膮cy nasze zmys艂y...

 



Herbata ta, oparta jest na mieszance owoc贸w: 
Dzikiej r贸偶y, 
Czarnego bzu,
 Rodzynek, 
Malin z dodatkiem b艂awatka.




Kt贸re jak si臋 przyjrzymy na prawd臋 wida膰... 



I czu膰...


Herbat臋  nale偶y zala膰 wrz膮tkiem i parzy膰 przez 5 minut.
Ja niestety posia艂am gdzie艣 swoje sitko do zaparzania, wi臋c zrobi艂am to tradycyjnie.
My艣la艂am, 偶e przez to b臋d臋  mia艂a pe艂no p艂ywaj膮cych "farfucli" w fili偶ance.
Tym czasem, jak sami widzicie ~ nie wida膰 ich wcale.
Na pocz膮tku, faktycznie p艂ywa艂y p艂atki b艂awatka...ale po chwili i one opad艂y.;>


Sama za艣 Hipis Tea nabra艂a soczystego, owocowego koloru.
Hmmm... no i smaku ;)
Samku - przede wszystkim hibiskusa, podpartego malinami, kt贸re prze艂amuj膮 si臋 aromatem rodzynek i r贸偶y.







Jakie jest moje zdanie na temat 贸w herbaty?

My艣l臋, 偶e jak najbardziej pozytywne.:D
Og贸lnie jestem raczej wybrednym smakoszem herbat i ci臋偶ko mi dobra膰 t膮 odpowiedni膮.Jednak tutaj, pocz膮wszy od odmiennego opakowania, przez unosz膮cy si臋 smakowity zapach po sam smak herbaty - jestem na tak.
Jak wida膰 pomys艂 jednoczesnego po艂膮czenia wygl膮du, zapachu i smaku zrobi艂y swoje.;)




Przy takiej w艂a艣nie natchnionej owocami mieszance, naprawd臋 mi艂o jest si臋 przenie艣膰 w 艣wiat odpr臋偶enia i zatopi膰 si臋 w kolejnej lekturze :P
Ja sobie tej przyjemno艣ci na pewno nie odm贸wi臋.
^^




Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Mi艂o, 偶e si臋 pojawi艂es na moim blogu.Zostaw po Sobie "艣lad"a na pewno i ja pojawi臋 si臋 u Ciebie.:)