poniedziałek, 20 marca 2017

FAMILY FRESH Żel od prysznic i szampon 2w1 dla dzieci...



 Moje dziecko ostatnio ma moc...i potrafi mnie namówić na dziwne zakupy.Takim właśnie dziwnym zakupem był żel Family Fresh.
Nie przepadam za XXL'owymi opakowaniami.Tym razem jednak uległam.


Jak informuje nas producent,
Family Fresh, to czysta przyjemność dla całej rodziny!


Delikatny, kremowy żel pod prysznic i szampon 2w1 dla dzieci ma świeży, zachęcający do zabawy w kąpieli owocowy zapach. Kremowa piana z wyciągiem z owsa delikatnie myje i pielęgnuje dziecięcą skórę. Do stworzenia żelu o owocowym zapachu dla dzieci pod prysznic zainspirowała nas niepowtarzalność przyrody - od białych nocy na północy, po słoną bryzę na zachodzie. Od cudownie kwiecistych łąk po przepiękne lasy jodłowe.
 Niech dzieci poczują naturę dzięki Family Fresh!


Brzmi pięknie?
I rzeczywiście, piana jest zacna i wszędzie jej pełno ;)
Myje fajnie, ma kremową konsystencję i nie wysusza.


Dodatkowo ma fajną pompkę.A to, przy takiej wielkości naprawdę ułatwia korzystanie.


 Niestety sam zapach jest taki nijaki.
Nie rzuca na  kolana a ja lubię czuć płyny i żele.
Więcej, dziwi mnie fakt, że żel jest dla dzieci a jednocześnie nie ma na opakowaniu żadnej informacji wiekowej.
Nie wiem, może to nie jest istotna informacja, jednak ja wolałabym wiedzieć w jakiej skali się mieści.


 Jeżeli chodzi o mycie włosów, to moim przypadku nie sprawdził się kompletnie.Włosy były szorstkie i ciężko było nad nimi zapanować.
Z kolei, włosy małego były miękkie i nie było z nimi żadnego problemu.
 



PLUSY:
Opakowanie XXL
2w1
Bez parabenów
Wydajny
Ładnie się pieni
Pompka
Nie wysusza
 Kremowa konsystencja
Ładne - kolorowe opakowanie

  MINUSY:
Brak skali wiekowej
Trochę szczypie w oczy
Nie nadaje się do wszystkich włosów
Duża pojemność
Mało intensywny zapach
 
Produkt może i fajny, u nas chyba jednak się nie zadomowi :)
Wykorzystamy go do końca i będziemy szukać jakiegoś innego.
I na pewno będzie to płyn,żel o mniejszej pojemności.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło, że się pojawiłes na moim blogu.Zostaw po Sobie "ślad"a na pewno i ja pojawię się u Ciebie.:)