środa, 22 marca 2017

Przesyłkowo...czyli male, wiosenne zapowiedzi testowań i nowe współprace :>



Witajcie.
 Dzisiaj tak naprawdę króciutko, o tym co będę i już zaczęłam testować :)

I tak pierwszy test, w którym spotkałam już Kilka z Was to projekt z trnd i przygoda z Zalando.
Korzystałam już z kilku ciekawych platform zakupowych, jednak z tą zetknę się pierwszy raz. 
I nie ukrywając,  bardzo się z tego faktu cieszę ;>
Oczywiście już dostałam listę zakupów od smyków...ale cóż, nie przewidzieli, że Zalando to głównie moda.Więc tym razem to będą moje zakupki ;D 
Jeżeli Któraś z Was jest chętna na 20% kupon Rabatowy (na zakupy w kwocie 200zł) to piszcie.Mam 2 do wydania :>
 



Kolejne, tym razem smakowanie będzie dzięki uprzejmości Tea Rebels.
Tutaj będę testowała to co lubię - czyli herbaty.
Nie wyobrażam sobie dnia bez herbaty i książki...
Więc, tym bardziej się cieszę na myśl o tym testowaniu, które w sumie jest już w toku
:>
 

 


"TEA & COFFEE REBELS to kawy i herbaty, które powstają z pasji i z pasją są tworzone. Unikalne receptury i smaki, zaprawione szczyptą magii i okruchem czaru, powstają zawsze w trakcie niekończących się degustacji, najodleglejszych podróży i nieustannego dążenia do perfekcji."
  



W tym przypadku, same opakowania już przykuwają wzrok, dodając do tego zapach - który wydobywa się jeszcze przed otwarciem...
Mamy faktycznie mieszankę, która pozwala odstawić codzienne problemy i bieg gdzieś z tyłu :>





I na koniec produkt, który ciekawi mnie najbardziej ;)
Testowanie Nopalinia Max - w 100% naturalnego produktu.

Mamy już wiosnę, za chwilę przyjdzie lato...a wraz z nimi zaczniemy zrzucać ciuszki.
Niestety po zimie wypadałoby też zrzucić parę kilogramów.






Bynajmniej w moim przypadku.:)
Dlatego ów produkt, wpadł mi w łapki w najbardziej odpowiednim momencie ;>
Liczę na to, że formuła składająca się z najwyższej jakości naturalnych składników, sprawdzi się w moim przypadku.I za jakiś czas będę mogła podzielić się z wami pozytywną opinią :P










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło, że się pojawiłes na moim blogu.Zostaw po Sobie "ślad"a na pewno i ja pojawię się u Ciebie.:)