wtorek, 28 marca 2017

Super Zwierzaki z Biedronki ;)



Kolejna akcja i kolejny "problem" dla rodziców.
Dlaczego piszę problem?
Pewnie sami się domyślacie ^^
A może nie...
Otóż zbieranie kart jako takich, to fajny pomysł - tym bardziej, że cała akcja wsparta jest aplikacją, która umożliwia odsłuchanie głosów poszczególnych zwierząt.
Pouczające i trochę inne od tego co dotychczas było oferowane.



Ale wpierw może krótko  o akcji.
"Zasady są proste. Za każde wydane 5 zł na warzywa i owoce klienci mogą dostać 4 karty z serii "Super zwierzaki". 
Do tego każdy klient może liczyć na 4 karty z tytułu kupienia produktów oznaczonych specjalnym logiem oraz okazania karty "Moja Biedronka".
 Jest jednak ograniczenie - za jedną transakcję można otrzymać maksymalnie 28 kart (20 w ramach wielokrotności 5 zł i po 4 za dodatki). W skrócie: wydając 25 zł na warzywa i owoce można dostać dokładnie tyle samo kart, co wydając 100 zł."
( cytat z artykułu Wirtualnej Polski)
 


Dodatkowo można dokupić katalog na wyżej wymienione karty.
Niestety tutaj ten trochę słabo wypada.Są w nim oczywiście ciekawostki, zadania itp 
 



Jednak samo umieszczanie kart jest już uciążliwe i tak naprawdę w rączkach małego dziecka długo nie pociągnie.
Sama miałam kłopot żeby powkładać karty w odpowiednich miejscach ;/
 


Plusem jest to, że kart jest sporo i może nie będą się tak powtarzały jak w poprzedniej edycji.
Aczkolwiek doszły mnie już słuchy, że nie we wszystkich Biedronkach można je dostać.
Czego do końca nie rozumiem...
Tak samo nie pojmuję o co chodzi z tymi naliczeniami.
Podobno nie wszystkie warzywa się liczą i nie na/za każde może dostać karty.




Ja póki co w swojej Biedronce takich minusów nie zauważyłam.
Moje dziecko nie narzeka też na skanowania (o czym też gdzieś czytałam)...
Ale ciekawa jestem jak jest u Was...
Czy faktycznie problem jest, czy go nie ma i to tylko takie pojedyncze przypadki.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło, że się pojawiłes na moim blogu.Zostaw po Sobie "ślad"a na pewno i ja pojawię się u Ciebie.:)