wtorek, 14 lutego 2017

Próbkowy zawrót głowy #5 - Krem PHYSIOGEL HYPOALLERGENIC :)



Chciałam dziś dać wpis typowo pod Walentynki, ale że nie zdążyłam dokładnie przetestować ów produkt, to niestety musiałam zmienić plany ;P
Ale to nic.
Tyle mam do opisywania, że może i nawet dobrze się stało...
Zatem dzisiaj próbkowy zawrót głowy i słów kilka o kremie PHYSIOGEL HYPOALLERGENIC firmy Stiefel.
Krem do twarzy "Łagodzenie i Ulga" trafił do mnie w chwili, gdy faktycznie był potrzebny.
Wspominałam Wam, że mam ostatnio bardzo podrażnioną cerę twarzy i przez to muszę unikać wielu kosmetyków.
Próbki te bardzo mnie zadowoliły.Tym bardziej, że w sumie miałam dwie takie "w tubce" i dwie w saszetkach.I dzięki temu mogłam wyrobić sobie o nim jakieś konkretniejsze zdanie. C:


Opis produktu


 Krem do twarzy Physiogel Łagodzenie i Ulga do skóry suchej, wrażliwej i skłonnej do zaczerwienienia
- łagodnie i naturalnie działa na skórę i odbudowuje jej warstwę ochronną, odpowiedzialną za prawidłowe nawilżenie skóry,
- zaawansowana formuła BioMimic zawiera łagodzący kompleks najważniejszych lipidów, w tym Palmitamide MEA (PEA), aby zmniejszyć przesuszenie i związane z tym swędzenie i zaczerwienienie skóry,
- chroni przed czynnikami drażniącymi, które mogą pogarszać stan bardzo suchej i wrażliwej skóry,
- zawiera 30% lipidów.


Potwierdzone rezultaty stosowania kremy do twarzy Physiogel Łagodzenie i Ulga:


- redukuje zaczerwienienie związane z przesuszoną skórą,
- zapewnia natychmiastową i długotrwałą ulgę skórze suchej,
- zmniejsza uczucie dyskomfortu i ciepła na skórze,
- łagodzi przesuszenie i zaczerwienienie skóry.


SKŁADNIKI:
Aqua, Olea Europaea Fruit Oil, Glycerin, Pentylene Glycol, Elaeis Guineensis Oil, Olus, Hydrogenated Lecithin, Squalane, Betaine, Palmitamide MEA, Sarcosine, Acetamide MEA, Hydroxyethylcellulose, Sodium Carbomer, Carbomer, Xanthan Gum

Moje zdanie... 

Krem niezwykle delikatny , o lekkiej, kremowej konsystencji. Łatwo się rozprowadza. 

W moim przypadku, złagodził podrażnienia i zaczerwienienia.Podczas używania nie odczułam żadnego dyskomfortu a wręcz jakąś ulgę...

Podoba mi się również, że krem zamknięty jest w higienicznym opakowaniu, więc nie dostają się tam żadne bakterie (chodzi mi tu  tubkę i produkt pełnowartościowy)
Zapach...
  Tutaj muszę się przyznać, iż sama nie wiem,
 bo niby pisze że jest bezzapachowy.
Jednak w moim przekonaniu jakiś, bliżej nieokreślony zapach ma.
 Po użyciu pozostawia uczucie miękkiej i gładkiej skóry.

Plusy
hipoalergiczny
wydajny
bez konserwantów
bez barwników
nie podrażnia 
higieniczne opakowanie
przynosi natychmiastową ulgę dla skóry suchej i swędzącej
do codziennego stosowania
zawiera opatentowaną technologię BioMinic
 

Wady
niby bezzapachowy a zapach jakiś ma
cena
dostępny tylko w aptekach



^^)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło, że się pojawiłes na moim blogu.Zostaw po Sobie "ślad"a na pewno i ja pojawię się u Ciebie.:)