wtorek, 21 lutego 2017

Bioline, BIOHydrolat z róży damasceńskiej ;)



Myślę, że od otrzymania paczki z Cutebox minął już spory kawałek czasu i nadeszła chwila by podzielić się z Wami opinią na temat BIO Hydrolatu firmy BIOLINE.



Czym są HYDROLATY?
"Hydrolaty to naturalne wody powstałe poprzez destylację parą wodną roślin. Posiadają zbliżone moce co olejki eteryczne, jednak w odróżnieniu od większości z nich są bardziej delikatne i można je stosować bezpośrednio na skórę. Hydrolaty są szeroko stosowane w naturalnej pielęgnacji skóry i włosów. Powszechnie służą do oczyszczania i tonizowania. Ich regularne stosowanie poprawia wygląd i stan skóry.

  • doskonale nawilża i regeneruje skórę
  • działa przeciwzmarszczkowo
  • poprawia koloryt, łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia
  • idealny do każdego rodzaju skory, szczególnie dojrzałej


Wskazania


*doskonale nawilża i regeneruje  skórę
*działa przeciwzmarszczkowo
*poprawia koloryt, łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia
*idealny do każdego rodzaju skóry,  
szczególnie  dojrzałej,
również tłustej z rozszerzonymi porami 
*odświeża, 
*łagodzi zaczerwienienia i reakcje alergiczne




Wcześniej nigdy nie miałam styczności z hydrolatami.
Więc jak go znalazłam w paczuszce, to nie bardzo wiedziałam z "czym się go je".
Ale i tak, na pierwszy rzut oka spodobał mi się , ze względu na wygląd.Woda pachnąca różami, zamknięta w pięknej szklanej buteleczce z naklejką imitującą efekt "mrożonego" szkła...
Kolejna rzecz, która podbiła moje serducho to aplikowanie.
Posiada działania podobne do kremów, a tak się różni od niego - wystarczy go rozpylić i gotowe.To rewelacyjne rozwiązanie dla zabieganych i nie tylko.Ten higieniczny i błyskawiczny sposób sprawił, że w końcu systematycznie używam dany produkt ;D
Ha, i tu kolejny plus!
Używam tego hydrolatu już ponad miesiąc i zużyłam zaledwie 1/3 flakonika.A tu muszę powiedzieć, że obficie "kąpie" się w tej mgiełce dwa razy dziennie.
Czasami nawet częściej :)

PLUSY:
Wydajny, wydajny i jeszcze raz wydajny ;)
Delikatny zapach
Nie wysusza i nie ściąga skóry
Ładne opakowanie
Skuteczny i orzeźwiający
Higieniczny
Można go użyć zawsze i wszędzie
Można go stosować jako np; tonik, wodę do przemywania, zamiennik kremu czy mgiełkę...
Brak dziwnych substancji
 Szybko si wchłania

Minusów brak!
  

Co zmienił Hydrolant w moim przypadku?

Jak już wspomniałam, usystematyzował używanie kosmetyku.Co faktycznie jest rzeczą ważną.
Mimo że to woda, to faktycznie doskonale nawilża i regeneruje.
Ja zaś sama zauważyłam , tą zmianę w dotyku.
Cera twarzy stała się delikatniejsza i bardziej napięta.Poprawiła się ogólnie jej kondycja.
Nie pojawiły się żadne dziwne zmiany na skórze.Nawet przed , czy w czasie okresu...
Jeżeli chodzi o wchłanialność, to
wchłania się w mgnieniu oka i ewidentnie, koi podrażnienia.
Cena...
Tutaj zawsze znajdzie się Ktoś, kto widząc ową, zaraz uzna to za argument minusowy.
Nie do przeforsowania.:P
Ja powiem tak:
Biorąc pod uwagę to, że jest to produkt wydajny, skuteczny i naturalny to cena bazująca w okolicach 25zł nie jest wygórowana. 
Ja na pewno do niego wrócę ;>




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło, że się pojawiłes na moim blogu.Zostaw po Sobie "ślad"a na pewno i ja pojawię się u Ciebie.:)