piątek, 21 października 2022

Emolientowa odżywka do włosów marki Crazy Hair :)

 Hejka ;)

Dawno się już nie zdarzyło żebym opisywała kosmetyk, który nie do końca trafił w moje oczekiwania.

Dzisiaj jednak przyszedł na to czas...i na wpis o emolientowej odżywce do włosów marki @crazy_hair_by.hiskin



Odżywka posiada mieszankę odżywczych olejów roślinnych ze słonecznika, awokado i słodkich migdałów oraz masło shea.Dodają one włosom zdrowego blasku, zabezpieczają przed niekorzystnym działaniem czynników zewnętrznych.



Ekstrakt z mango i banana - odżywiają i nadają włosom miękkości oraz odpowiadają za egzotyczny zapach.

Ekstrakt z gardenii - zabezpiecza włosy przed puszeniem się.

Opakowanie, w którym znajduje się odżywka jest w formie tuby i ma dość sporawą pojemność.

Sama konsystencja jest gęsta, dzięki czemu nie spływa z włosów i ładnie utrzymuje się do momentu wchłonięcia.

Zapach? No własnie.Niby bananowy ale mi osobiście nie przypadł on do gustu.Po nałożeniu jest "mdławy" i intensywny...natomiast po spłukaniu staje się jakiś taki nijaki.🙄



Jeżeli chodzi o działanie, to kosmetyk faktycznie nawilża, natłuszcza i tworzy na włosach "ochronną warstewkę".Niestety w moim przypadku też sprawiał ze włosy szybko się przetłuszczły.A to dla mnie spory minus, którego nie zmaże fakt sporej wydajności tego kosmetyku czy dobre nawilżenie.


❓Ciekawa jestem jak ta odżywka sprawdziła się u Was.Moze tylko u mnie nie dopasowała się do włosów 😉

 👉Za to ODŻYWKA PROTEINOWA (PEH Balance) o zapachu czekolady dopasowała się idealnie.Ale o tym więcej napiszę już w innym poście ^^)




2 komentarze:

Miło, że się pojawiłes na moim blogu.Zostaw po Sobie "ślad"a na pewno i ja pojawię się u Ciebie.:)