wtorek, 18 października 2022

Zielone Laboratorium Serum Do Włosów Zwiększające objętość


Cześć Robaczki 😘

Dzisiaj jest tak piękna i słoneczna pogoda za oknem, że musiałam ją uwiecznić w tle produktu, który pojawi się w tymże poście.

To znane juz niektórym niezwykle bogate serum.Kosmetyk marki @zielone.lab który dzięki zawartości unikalnego kompleksu roślinnego z tarczycy bajkalskiej, kiełków soi oraz kiełków pszenicy zwiększa objętość włosów oraz zmniejsza ich wypadanie.Dodatkowo odżywczy efekt dają zastosowane w serum komórki macierzyste jabłka. 

Poza tym znajdziecie w nim:

Olejek lawendowy - przyśpieszający regenerację skóry. 

Olejek miętowy -który ma właściwości antybakteryjne.

Olejek rozmarynowy - działający ściągająco, normalizująco i przeciwłupieżowo.

Kwas fitowy zapobiegający płowieniu, chroniąc włosy przed wpływem chlorowanej wody i promieniowania słonecznego

Ekstrakt z lnu - silnie nawilżający.



Ten wielotorowo działający kosmetyk zamknięto w plastikowej buteleczce z pompką.Ma gęstawą, żelową konsystencję, którą łatwo się rozprowadza.Po nałożeniu i wtarciu w skórę głowy, czuć przyjemny chłód.A  to właśnie dzięki wspomnianemu olejkowi miętowemu, który nie tylko odświeża ale też nadaje włosom cudowny zapach ;)

Jednak czy po skończonej "kuracji" moje włosy faktycznie wypadają w mniejszym stopniu? No cóż.Odnoszę wrażenie, że nie.Na to jednak mogą mieć wpływ inne rzeczy - osłabienie organizmu, zła dieta i stres, które niewątpliwie dają mi się ostatnio we znaki.

Zauważyłam natomiast to, ze moje włosy stały się lżejsze, bardziej nawilżone i ładnie uniesione u nasady.I to widać gołym okiem, co nie ukrywam bardzo mnie cieszy ;)


🐾KUPUJĄC TEN PRODUKT WSPIERASZ FUNDACJE PROZWIERZĘCE 🐾




Jakie efekty Was by zadowoliły?

Z czym walczycie najdłużej? Matowością, łamliwością czy właśnie wypadaniem włosów?






 

2 komentarze:

Miło, że się pojawiłes na moim blogu.Zostaw po Sobie "ślad"a na pewno i ja pojawię się u Ciebie.:)