wtorek, 18 października 2022

Love.me.candles ~ świece i woski, które pokochasz :)

 Hello ;)✨

Z tym postem miałam pojawić się kilka dni temu.Niestety maraton po lekarzach i wizyta w szpitalu nieco pokrzyżowały te plany.

Ale może i dobrze, bo na post o świecach zawsze jest dobra pora ;)

A skoro tak, to domyślacie się czego będzie dotyczył.😁 Oczywiście mojego ostatniego odkrycia.Cudownej świecy i wosków intencyjnych marki @love.me.candles, którą znalazłam w #wocenieig✨

Marka ma do wyboru 4 warianty zapachowe : PURE LOVE, MOONLIGHT LOVERS, FIERY LOVE, LOVE POTION✨




Ja zdecydowałam się na dwa z nich.

NA Woski intencyjne Moonlight Lovers✨Idealne do pracy nad relacjami, kiedy potrzebujemy się wyciszyć, zrelaksować,obudzić kobiecość, delikatność i zmysłowość.✨

Wystarczy pomyśleć o danej intencji, wrzucić kilka serduszkowych wosków, kamieni i kwiatów do kominka.Zaufać i pozwolić by magia zadziałała (: 



Oraz magiczną i bajecznie wyglądającą świecę LOVE POTION.✨

Świecę o cudownie smakowitym zapachu róży, połączonej z czarną porzeczką.(Boskie jest to połączenie!)

Stworzoną do kojenia swoją wonią i wspierania właściciela w nowych przedsięwzięciach i wprowadzaniu pozytywnych zmian.Jednym słowem to wewnętrznie pobudzający drogowskaz, otwierający na realizację skrytych marzeń ;)

↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔

Pierwszy raz spotkałam się z takimi produktami intencyjnymi.I muszę Wam powiedzieć, że jestem nimi szczerze oczarowana.Są nie tylko wykonane z dbałością o każdy szczegół, pięknie pachną ale mają także w sobie ukrytą magię.Magię, której brakuje nam na co dzień.

Więc może czas by sobie na nią pozwolić?✨

Wystarczy tylko zajrzeć na profil i wybrać swój wariant.


2 komentarze:

  1. Piękne te świeczki, wręcz idealne do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak.Ale nie da się ich nie odpalić ...kiedy tak cudnie pachną 😍

      Usuń

Miło, że się pojawiłes na moim blogu.Zostaw po Sobie "ślad"a na pewno i ja pojawię się u Ciebie.:)