poniedzia艂ek, 24 lutego 2020

COLLALLOC - bioaktywny morski kolagen w proszku :)




Hejka Wszystkim :)
Jaki艣 czas temu zameldowa艂a si臋 u mnie 3 miesi臋czna kuracja kolagenowa (z witamin膮 C) od COLLALLOC. Dzisiaj troch臋 bli偶ej si臋 jej przyjrzymy :3
COLLALLOC to pr臋偶nie rozwijaj膮ca si臋 marka zagraniczna, kt贸ra niebawem wkroczy na nasz rynek.Ale prawda jest taka ,偶e ju偶 od jakiego艣 czasu daje nam zna膰 o sobie w mediach spo艂eczno艣ciowych.


Co poleca?
W tym przypadku znany ka偶demu, kto dba o zdrowie i troszczy si臋 o sw贸j wygl膮d - bioaktywny kolagen morski w proszku.Stanowi on 30% ca艂kowitej masy ludzkiego bia艂ka i do 75% sk贸ry.
To dzi臋ki niemu nasza sk贸ra jest napi臋ta, naczynia krwiono艣ne elastyczne a stawy zdrowe i mocne.Dodatkowo znacz膮co poprawia metabolizm i wspomaga efekty stosowanych diet.A to naprawd臋 wiele.



Niestety z wiekiem jego produkcja zaczyna powoli spada膰 i pojawiaj膮 si臋 pierwsze oznaki starzenia.Co w konsekwencji wp艂ywa nie tylko na nasz wygl膮d ale i na stan fizyczny.
Dlatego dobrze jest go uzupe艂nia膰, by ten up艂yw czasu nie odciska艂 na nas zbyt szybko swojego pi臋tna.Jak to zrobi膰? Wystarczy systematycznie wprowadza膰 do swojej diety, nie tylko sam kolagen ale odpowiednie witaminy i minera艂y. ;) 


Ja co prawda jestem na pocz膮tku wcielania 贸w suplementu w 偶ycie i wszystko jeszcze przede mn膮...Ale nie ukrywam, i偶 ciekawi mnie jakie Wam przynios艂a efekty ta lub tej podobna kuracja ;) Pochwalcie si臋 Kochani, co si臋 zmieni艂o, poprawi艂o i jakie macie og贸lnie odczucia :)









22 komentarze:

  1. Nie korzysta艂am z takiej kuracji i nie planuj臋 si臋ga膰 po taki suplement, je艣li chodzi o najbli偶sz膮 przysz艂o艣膰. Mam jednak nadziej臋, 偶e b臋dziesz zadowolona z tego produktu. :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Ja nie korzysta艂am, ale podpinam si臋 pod pytanie, bo sama jestem ciekawa jak to dzia艂a. Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Po miesi臋cznym stosowaniu zauwa偶y艂am pewne zmiany.A powiem szczerze te偶 podchodzi艂am do tego sceptycznie :>

      Usu艅
  3. Do tej pory nie korzysta艂am i nie planuj臋 korzysta膰 z tego rodzaju suplementu.

    OdpowiedzUsu艅
  4. Te偶 nigdy nie korzysta艂am z takich kuracji, mo偶e kiedy艣 sprawdz臋 czy co艣 pomaga. ;)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej gdyby艣my nie musia艂y sprawdza膰..ale czas jest nieub艂agalny i z czasem jeste艣my zmuszone.

      Usu艅
  5. Niestety, nie przemawia to do mnie.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. My艣l臋, 偶臋 wi臋kszo艣膰 z nas ma takie samo podejscie do suplement贸w diety, ale zdarza si臋 偶e musimy co艣 spr贸bowa膰 by tak naprawd臋 mie膰 zdanie na konkretny temat :>
      Buziaczki :*

      Usu艅
  6. Ja omijam tego typu suplementy, ale mam nadziej臋, 偶e u ciebie si臋 sprawdzi :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 ;* Jestem nim mi艂o zaskoczona :)

      Usu艅
  7. Takie suplementy ,to nie dla mnie ale kolagen morski znam i lubi臋 w kosmetykach do piel臋gnacji cia艂a i twarzy (balsamy i kremy )☺
    Jestem ciekawa jak si臋 u Ciebie sprawdzi ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. W艂a艣nie du偶o os贸b sobie chwali ten kolagen w kosmetykach.Ja jak do tej pory mia艂am tylko jeden krem znim w sk艂adzie...I w sumie bardzo dobrze go wspominam :>

      Usu艅
  8. Ja nie u偶ywam suplement贸w, ale jestem ciekawa efekt贸w :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Cze艣膰 Kochana ;)
      Niebawem wrzuc臋 posta z recenzj膮 :>

      Usu艅
  9. ja jako艣 mam awersj臋 do suplement贸w

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. W tym przypadku, jak s膮dz臋 znajdzie si臋 si臋 wi臋cej os贸b.A szkoda bo wszystko ma swoje zalety ...niestety niekt贸re koncerny to wykorzystuj膮.Ludzie za艣 my艣l膮, 偶e suplementy mo偶na bra膰 na wszystko.

      Usu艅
  10. Obecnie karmi臋, wi臋c nie moge raczej przymowa膰, niemniej mo偶e i faktycznie co艣 daja

    OdpowiedzUsu艅
  11. Ciekawa rzecz. Nie znalam tego produktu

    OdpowiedzUsu艅
  12. Thank you very much ;) Greetings

    OdpowiedzUsu艅

Mi艂o, 偶e si臋 pojawi艂es na moim blogu.Zostaw po Sobie "艣lad"a na pewno i ja pojawi臋 si臋 u Ciebie.:)