sobota, 29 lipca 2017

Moja recenzja Fotoksiążki od Saal Digital Polska ^^





Nigdy nie próbowałam zatrzymywać czasu na zdjęciach w formie książki...Jednak większość mojej rodziny praktykuje ową formę i bardzo zachwala takie rozwiązanie.
Zachwala do tego stopnia, że i ja zaczęłam rozglądać się za takim zachowaniem zdjęć.
Szczęście chciało, że trafiłam na Saal Digital Polska, która organizuje właśnie akcje testowań swoich produktów.
Spróbowałam i udało się.
Dostałam się do testowania, w którym otrzymałam rabat 125 zł na wybraną i zaprojektowana przez siebie fotoksiążkę ...


Saal Digital oferuje swojemu klientowi, mnóstwo zalet, które dodatkowo podsyciły chęci do testowania.
  • Jakość. Produkty foto w najwyższej jakości
  • Szybka dostawa. Gotowe do wysyłki z reguły w ciągu 1-2 dni roboczych
  • Płać bez ryzyka. Płać bezpiecznie przez PayPal lub kartą kredytową Visa bądź Mastercard
  • Bezpośrednio od producenta. Wszystkie produkty prosto od Saal Digital
  • Made in Germany. Wszystkie produkty są produkowane w Niemczech
  • Bez logo. Żaden z naszych produktów nie posiada loga


W szerokim wachlarzu swoich produktów mają:


Jak wyglądało projektowanie i zamawianie ?
Pierwszą rzeczą jaką musiałam zrobic, było sciągnięcie aplikacji Saal Design.


Oczywiście po wejściu przestraszyłam się - tyle tam tego jest.Jednak jak się okazało nie taki diabeł straszny...Wszystko jest przejrzyste i łatwe w obsłudze. więc bardzo przyjemnie się na niej pracuje.



Ba, powiem więcej, można naprawdę się pobawić w nadawanie kształtu swoim pomysłom...nie martwiąc się o to, że coś nam umknie.
Kolejne etapy nie sprawiają również żadnych problemów.
No chyba, że płatność...Ta bazuje na płatności kartą kredytową lub przez PayPal. :)
A i niektórych może zniechęcić sama cena.Ale tutaj można zawsze skorzystać z rabatów, które często oferuje firma.


Produkt?
Z efektu końcowego jestem bardzo zadowolona.Książka ma twardą, błyszczącą okładkę.



Ma dobrze sklejone strony i świetnie łączenia panoramiczne stron.
Do jakość zdjęć również nie ma zarzutów.
Karty są matowe - tak jak chciałam, mają wyraźne i mają soczyste kolory.




Dostawa?
Przyznaję się, że szybkość z jaką dotarła do mnie książka zaskoczyła mnie najbardziej.Wysyłałam projekt we wtorek, późnym wieczorem a książkę miałam już w czwartek...
A to --> Musicie przyznać --> mega szybkość w porównaniu z innymi firmami.
Szkoda, że wszystkie takiego tempa nie mają ;)

Sumując - szybkość, dobra jakość i trwała pamiątka, która może towarzyszyć nam wiele lat.
Polecam!

 

Dla chętnych na stronie Saal Digital dostępny jest kupon rabatowy o wartości 75 zł  na 
 „fotoksiążkę na dobry początek”. 
Kupon jest jednorazowego użytku.



Poza tym jest tam również oferta specjalnie dla fotografów ---> program dla resellerów z podstawowym, 10% rabatem. Wszystkie informacje dot. tego programu znajdziecie TUTAJ ;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło, że się pojawiłes na moim blogu.Zostaw po Sobie "ślad"a na pewno i ja pojawię się u Ciebie.:)