sobota, 1 lipca 2017

Easy Care T Dream K Lotion preparat odbudowujący włosy - marki Artego :)






Dłuższy czas zabierałam się za testowanie  
Ampułek Odbudowujących Easy Care T Dream K Lotion  ~~ marki Artego... 
I tak naprawdę, mając na uwadze wcześniejsze doświadczenia - niespecjalnie miałam na to ochotę.
Cóż...
Wiedząc, iż mam  tzw zestaw "próbkowy"
 (czyli 3 ampułki z 12stu) wychodziłam z założenia, że kuracja jest niepełna i pewnie nie da żadnych efektów.Efektów, o których mogłabym napisać...
Dlatego nie ukrywam, że odkładałam je za każdym razem na zaś...
Ale, nie da się odkładać w nieskończoność, wiec w końcu dorosłam i do tego testowania. :)




Seria Dream:
  • Zabieg odbudowujący włosy
  • Dzięki działaniu keratyny i protein jedwabiu
  •   zawartych w aktywnych składnikach włosy będą 
 lśnić jak nigdy dotąd

Cechy:
  • Preparat wzmacnia włosy, nadaje połysk, objętość i 
naturalny zdrowy wygląd
  • Filtry UV chronią włosy przed negatywnym 
wpływem czynników atmosferycznych
  • Zawartość ampułki otacza włosy ochronnym 
filmem, zapewniając im łatwość rozczesywania
  • Zestaw zawiera 12 ampułek, 2 atomizery i 1
 aplikator
  • Specjalny dozownik (atomizer) równomiernie
rozprowadza zawartość ampułki na włosach i 
dzięki temu idealnie nadaje się do pielęgnacji 
farbowanych włosów

Składniki aktywne:
  • Hydrolizowana keratyna - składnik ten dociera do
 uwrażliwionych włókien włosów i odbudowuje je od wewnątrz
  • Serycyna - odbudowuje włosy z zewnątrz 
wypełniając ubytki, wygładza powierzchnię włosów
  • Olejek z jojoby - olejek nabłyszcza i chroni włosy 

  • Olejek z awokado - tworzy ochronny film wokół 
włosa, dzięki czemu stają się one bardziej błyszczące


Sposób użycia:
  • Na umyte włosy nałóż maskę odbudowującą 
Dream. Pozostaw na 5 do 15 minut i spłucz
  • Następnie nałóż zawartość jednej ampułki na mokre
 włosy i rozprowadź ją na całych włosach
  • Wmasuj we włosy wygładzając ich łuski
  • Pozostaw na 3 minuty
  • Spłucz wodą



Składniki:
Propylene Glycol, Alcohol Denat., Aqua, Myristyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Tetrasodium Disuccinol Cystine, Keratin, Hydrolyzed Keratin, Parfum, Polyamide-2, Cl 19140, Cl 14720, Cl 16255, Cl 28440, Cl 73015, Benzyl Benzoate, Hexyl Cinnamal, Eugenol, Succinic Acid, Alpha-Isomethyl Ionone, Cl 42051, Phosphoric Acid, Cinnamal, Cinnamyl Alcohol




To tyle od producenta, teraz czas na fundamentalne pytanie:
 Jak to wygląda w rzeczywistości ?
:>
Otóż, pierwszą rzeczą do której muszę się przyznać, to fakt, że myliłam się.:P
Tak.
Na podstawie jednej już ampułki można zobaczyć efekty!!! 
Można też powiedzieć wiele w tym przypadku.
I tak, po jej użyciu  gołym okiem widać, że włosy są
---->>>
  gładsze ---> bardziej miękkie ---> sypkie 
 ---> błyszczące !!!
Są po prostu nie do poznania ^^
W moim przypadku efekt ten utrzymywała się do 3 myć od zastosowania.
A to nie jest wcale krótko.
 



Jak zachowuje się preparat?
Jest faktycznie lejący, więc lepiej jest go używać z maską - tak jak zaleca producent.
Ja użyłam maseczki, którą właśnie miałam w domu i rzeczywiście nakładanie wtedy jest łatwiejsze.
Można również stosować je same - polecam wtedy używać specjalnych szczotek do nakładania,z rowkami na serum ;)
Choć z tego co czytaliście w pełnym zestawie , dołączony jest specjalny aplikator.Więc nie trzeba sobie tym specjalnie głowy zawracać.
Jak dla mnie po zużyciu 3 ampułek, efekt jest wyczuwalny  i zadawalający. 
Zatem jestem skłonna stwierdzić, że po pełnej kuracji mało kto musi być niezadowolony.
Szkoda tylko, że cena jest taka a nie inna.
 Dla niejednego niestety może być za duża, nawet jak na taki efekt.

PLUSY:
*Włosy są miękkie, gładkie, błyszczące
*Łatwo się rozczesują i układają
*Preparat nie jest tłusty
*Można go używać samego i razem z balsamem
*Zawiera keratynę, cysteinę, filtr UV
*Ładnie pachnie
*Utrzymujący się efekt, do kilku myć



MINUSY:
*"Leista" konsystencja
*Słaba dostępność
*Cena - powyżej 100 zł za 12 kapsułek 8ml


A Jakie Wy macie zdanie na ich temat?

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło, że się pojawiłes na moim blogu.Zostaw po Sobie "ślad"a na pewno i ja pojawię się u Ciebie.:)