sobota, 22 lipca 2017

"CZYTAM SOBIE" - seria, którą pokochaliśmy :>




Co prawda mamy wakacje i większość dzieci raczej niechętnie garnie się do czytania...Jednak trafiła do mnie - a właściwie do Nas bardzo fajna seria książeczek, o których muszę perę słów napisać.Tym bardziej, że spodobała się mojemu dzieciakowi i nie ukrywam że i mi samej ;) 
Kto wie, może  spodoba się i Wam drogie mamy ^^
Seria ta nosi nazwę CZYTAM SOBIE :) (wydawnictwo EGMONT)
 

"Czytam sobie to bestsellerowa seria wspomagająca w nauce samodzielnego czytania dzieci w wieku 5-7 lat na 3 poziomach zaawansowania w czytaniu. Stworzona przez najlepszych polskich autorów i ilustratorów, konsultowana i rekomendowana przez ekspertów już od 5 lat zdobywa zaufanie rodziców i daje radość dzieciom. Przez ten czas powstało aż 54 tytułów nie tylko opowiadających historie literackie, ale także przybliżających ważne wydarzenia z historii i nauki, a także polskie legendy. Do tej pory zostało sprzedanych ponad milion egzemplarzy książek, co świadczy jak wielką popularnością cieszy się seria i jak skutecznie zaraża kolejne pokolenia – bakcylem czytania!"


 
 
"Seria stała się inspirację do kolejnej edycji Akcji społecznej Czytam sobie, której hasłem przewodnim stało hasło: Czytam sobie! Mogę być, kim chcę! Zwraca ono uwagę na fakt, jak ważna jest nauka samodzielnego czytania od najmłodszych lat. Dzięki czytaniu, można odkryć swoją pasję i wybrać przyszłą drogę zawodową, a także osiągnąć w życiu sukces. 
W akcji wzięli udział m.in. Olga Bołądź, Mateusz Kusznierewicz, Wojciech Malajkat, Karolina Malinowska, Borys Szyc, Julia Chmielnik, Małgorzata Berwid i Marcin Michalak. Do licznego grona ambasadorów akcji dołączyła również Justyna Sobolewska."






Ta trzypoziomowa seria (u nas książeczka z poziomem trzecim powędrowała do kolegi syna- dlatego nie ma fotki) idealnie wspiera naukę czytania:
  • pomaga w nauce czytania
  • buduje pewność siebie
  • rozwija wyobraźnię i myślenie
  • kształtuje gust literacki i estetyczny
  • daje dziecku poczucie sukcesu
  • daje rodzicowi pewność, że zapewnia dziecku dobry start i przyszłość

 

Książki mają dużą czcionkę, wiele kolorowych obrazków, krótkie zdania - które rozrastają się w miarę poziomów, podział na sylaby, ciekawe zadania, testy i co najważniejsze barwne historyjki.
 





Bardzo fajne jest to, że nauka czytania została tu podzielana na etapy. To pozwala na wprowadzenie dziecka w czytanie, nie powodując zmęczenia i znudzenia u niego.Bez żadnego problemu samo czyta taką książeczkę do końca, zapamiętując i odpowiadając na pytania, które dotyczą jej treści.
Fajny jest również fakt, że wraz z poziomami zadania nabierają też trudności - co w naszym przypadku było bardzo miłym zakończeniem lektury. 

 

 Seria pomogła nam w codziennych żmudnych ćwiczeniach czytania - przez co nawet teraz szukamy tych książeczek w bibliotece, by ten nawyk nam "nie uciekł" i dalej był praktykowany w czasie wakacji.:)
 


Czytam sobie - w wakacje z 25% rabatem!
 A dodatkowo 10% rabatu przy zakupach do 23.07.2017 do godziny 23:59!


POLECAM SZCZERZE :*