środa, 23 listopada 2016

Testuj Nowe Piernikowe Masło Orzechowe...:P

 

 

Masz ochotę na nasze nowe masło orzechowo-piernikowe? Jeśli tak, napisz w komentarzu: dlaczego to właśnie Ty powinieneś otrzymać je do przetestowania? 

 

 

Spośród wszystkich odpowiedzi 10 najlepszych, otrzyma "popierniczone" masło:P

 

 

"Piernikowe masło orzechowe to świetny dodatek do porannej owsianki. Idealnie pasuje również do słodkich wypieków – rogalików, ciasteczek czy drożdżowych ślimaczków.




Składniki:
Orzeszki arachidowe prażone 81%, cukier, emulgator: lecytyny (z soi), mieszanka przypraw, sól morska.
Produkt może zawierać sezam i inne orzechy.
Olej z orzechów na powierzchni masła jest zjawiskiem naturalnym..."

Dla zainteresowanych więcej informacji na






 

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja tam lubię takie klimaty ale chleba z takim masłem bym raczej nie zjadła ;P

      Usuń
  2. Hmmm ciekawe połączenie, biorąc pod uwagę moje zdolności, to może być jedyna opcja, żeby zaspokoić chęć na pierniczki :P Choć może w tym roku wyjdzie mi lepiej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też sobie pomyślałam, że to dobry pomysł na pierniczki ;) Aczkolwiek mam sprawdzony już przepis i chyba nie będę ryzykowała ;P

      Usuń

Miło, że się pojawiłes na moim blogu.Zostaw po Sobie "ślad"a na pewno i ja pojawię się u Ciebie.:)