środa, 30 listopada 2016

Gang Świeżaków Świątecznie ;)

 
 
 
 Jeszcze dobrze nie skończyła się akcja z Gangiem Świeżaków pluszowych a Biedronka już zaprasza nas do nowej akcji.
Tym razem z naklejkami i kartami do zbierania i wyklejania w  świeżakowym albumie -  ku radości naszych pociech ;)




Wystarczy zrobić zakupy za min 99 zł (z zarejestrowaną kartą "Moja Biedronka na co dzień") a otrzymasz album z 2 kartami specjalnymi i pudełkiem na karty.;)
 Album można tez zakupić normalnie...za 6.99 ;)
Może to nic nadzwyczajnego ale dla dzieciaków to frajda...zbieranie, wklejanie, wymienianie kartami.
Sama pamiętam jak zbierałam i wymieniałam się karteczkami z segregatorów, więc rozumiem ten entuzjazm maluchów ;D




 Od 24.11.2016 można włączyć się do zabawy i zbierania kart ;) Akcja potrwa do 24.12.2016.
Czasu nie dużo a do zebrania jest 50 naklejek i 50 kart...



Album to gry, zabawy i zadania świąteczne przygotowane  przez Gang Świeżaków (:
A to świadczy o tym, że Świeżaki nie próżnują i pomagają aktywnie spędzać czas z naszymi pociechami.I to nie przed komputerem a kreatywnie co jest fajne...
My razem z maskotkami już działamy a Wy ?




Co sądzicie o takich formach promocji...
I czy takie akcje to faktycznie korzyści dla nas czy jednak powód by wydać więcej i zdobyć gratis.;)





14 komentarzy:

  1. Podoba mi się ta akcja,tylko rzeczywiście trochę mało czasu na zbieranie kart i naklejek ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, mogli chociaż trochę wcześniej zacząć akcję :)

      Usuń
  2. Kiedyś zbierało się naklejki z pokemonami, teraz ze świeżakami :D Normalna kolej rzeczy ale fakt, że Biedronka dzięki temu zapewniła sobie większe przychody, bo teraz rodziny z dziećmi na zakupy jeżdżą do Biedronki, a nie do Lidla ;). To czy wydaje się więcej żeby dostać naklejkę, to już osobista sprawa każdej osoby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic dodać nic ująć.Choć widać jak dzieci pięknie kombinują by dostać większą ilość naklejek i naciągają rodziców :)
      pozdrawiam ;)

      Usuń
  3. ja nie zbieram zwierzaków ani albumu nie mam ani naklejek ;p za stara jestem ;p haha ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój synek był ostatnio zawiedziony, że przed nami ktoś dostał kartę, a on nie. Nie wiedziałam o akcji, a okazało się, że brakowało wydać nam niecałe 2 zł, by otrzymać kartę. Niestety Pan przy kasie nie poinformował nas o tym. I całą drogę powrotna do domu słuchałam narzekania...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My dzisiaj też wyszliśmy bez kart i naklejek...gdzieś nam się zapodziała karta, która z nami jeździła a reszta została się w domu...
      ;)

      Usuń
  5. Fajna akcja, moja córcia od wczoraj również zbiera karty i naklejki. Szkoda, że akcja tak szybko się kończy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie...a gdzie tu myśleć o darmowym kalendarzu hahaha :P
      Choć w przypadku kart punkty się sumują i szybciej przez to się te karty jednak zbira :)

      Usuń
    2. Na kalendarz nie zbieramy już punktów, ale udało nam się zebrać wszystkie karty i naklejki, więc córcia mega szczęśliwa :).

      Usuń
    3. Gratuluję :*
      My mamy kart multum, niestety nie możemy trafić na 3, których nam brakuje :> Więc kompletu pewnie nie uzbieramy :>

      Usuń
    4. Miałyśmy ten sam problem, ale udalo nam się powymieniać lub dostać brakujące karty i naklejki :-)

      Usuń
    5. Moje dziecko też próbowało się wymieniac ;) i suma sumarum odał 7 kart za 1 ;) bo nie chciał koledze zabierac ;)

      Usuń

Miło, że się pojawiłes na moim blogu.Zostaw po Sobie "ślad"a na pewno i ja pojawię się u Ciebie.:)