piątek, 2 września 2016

Tak na luzie z "Oliwią" wrześniową ;]








Miałam dzisiaj w planach podzielić się z Wami małymi opiniami na temat płynów, ale że "wcięło" mi fotki (dosłownie) to będzie wpis ~ot, tak na luzie ;) A , że ciągle jestem w biegu, to taka mała odskocznia, przy kawie dobrze mi zrobi :P
Przyznam się Wam,że nie często mi się zdarza, ze przekopuje w salonikach prasowych półki.Jednak tym razem czekając na koleżankę pokusiłam się ;]
Opłacało się ;D Ponieważ tak znalazłam nową -wrześniową "Oliwię" .
Dlaczego o tym piszę?
Otóż, przeglądając czasopismo pomyślałam sobie, że osoby lubiące darmowe próbki chętnie też po nią  sięgną.Powód? Raczej oczywisty i widoczny  ;)




Tak.tym razem mamy dorzucone dwie próbki.Jednak poza nimi, warto też przyjrzeć się artykułom.
Kończy się lato a nasze spiżarnie, tylko czekają na jego smakowicie wyglądające owoce zamknięte w słoikach.I tu - można poczytać i wesprzeć się na nowinkach i sprawdzonych przepisach naszych"babć".




Natomiast po pełnym pracy dniu - czas pomyśleć o sobie :) Dokładnie - o naszej cerze.




I tu gorąco polecam, materiał o warstwowej pielęgnacji, którą stosują Azjatki.
Dodatkowo trendy w makijażach i modzie, przydadzą  się do tego, by poczuć się jeszcze bardziej
kobieco.
 Jest oczywiście dużo więcej ciekawych i inspirujących tematów, jak między innymi:
"Dieta Mind  dla całej rodziny"
"Sposób na Zyciowe zakrety"
"Nastolatek-instrukcja obsługi"
"Finansowe know-nom"
"Smak miesiąca"



Zachęcam do czytania i poszukania czasu tylko dla siebie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło, że się pojawiłes na moim blogu.Zostaw po Sobie "ślad"a na pewno i ja pojawię się u Ciebie.:)