czwartek, 26 stycznia 2023

Woda perfumowana Vabun Sport.


Hej Hej

Przeszedł czas by zrobic małe zbliżenie na flakonik Vabun Sport EDP ;)

 To woda perfumowana marki @vabunofficial , stworzonej przez samego Radosława Majdana.No ale to już zapewne wiecie, wiec lecimy dalej ;)


Uprzedzam jednak.Zaraz po pozbyciu sie eleganckiego kartonika, możecie doznać małego rozczariwania.Szczegolnie jezeli spodziewacie sie zobaczyć niespotykany, iscie celebrycki flakonik.Takiego tu nie zobaczycie.W jego wnętrzu bowiem, znajduje sie prosta wizualnie buteleczka o pojemności 100ml. Buteleczka, gdzie na tylnej jej ściance widnieje czarno-białe zdjęcie wytatuowanego męskiego ciała.Co w zależności od upodobań, jednym podniesie ocenę tegoż flakonu, innym zaś obniży ;)



Bądźmy jednak szczerzy nie wygląd tu jest najwazniejszy.Zdecydowanie ważniejsze jest to, co znajduje sie w środku ów flakonika.A tu znajduje sie mieszanka, w której przeplatają się nuty kardamonu, drzewa sandałowego, piżma oraz ambry.

Co prościej ujmując daje nam rześki, energizujący i odświeżający zapach, który jak na wodę perfumowaną faktycznie dosyć długo utrzymuje się na ciele ;) Być może dlatego powstał właśnie z myślą o aktywnych i energicznych mężczyznach.

Nie wiem.Wiem natomiast, że naprawdę ładnie pachnie, jest wydajny i to wystarczy, by utkwił w naszej pamięci ;)

⭐Nuta bazowa: piżmo, ambra

⭐Nuta wysoka (głowy): nuta drzewa sandałowego

⭐Nuta średnia (serca): kardamon




A co Wy wybieracie? Wody perfumowane czy jednak perfumy ?

6 komentarzy:

  1. Ja wolę perfumy, ale ten zapach mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie nie ma znaczenie, liczy się jedynie zapach. Najczęściej kwiatowy i słodki.

    OdpowiedzUsuń
  3. To zapach rozumiem dla mężczyzn ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapachu jestem ciekawa - flakon nie powala, ale w końcu najważniejsza jest zawartość :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja zależy czym jestem obdarowana przez męża, sporadycznie sama sobie kupuję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przypuszczam, że męskie. Nie, ja nie wiedziałam, że są takie perfumy :)

    OdpowiedzUsuń

Miło, że się pojawiłes na moim blogu.Zostaw po Sobie "ślad"a na pewno i ja pojawię się u Ciebie.:)