poniedziałek, 23 stycznia 2023

Linia NeuRalax — wieloskładnikowe suplementy diety w wysoko przyswajalnych formach.

 ~NeuRalax~


Zadaniem suplementów diety jest nie tylko uzupełnienie niedoborów witamin i minerałów ale także innych substancji odżywczych, których nasz organizm nie potrafi uzupelnic.Ale to kazdy wie.Zanim jednak na jakis się zdecydujemy, warto dobrze sie zastanowić, by wybrać ten naprawdę najkorzystniejszy ;)

Ja biorąc pod uwagę, wszystkie za i przeciw wybrałam #Neuralaxday i #neuralaxnight marki HMPMedPlatform


Neuralax Day to unikatowe połączenie 17 aktywnych składników – ekstraktów roślinnych, aminokwasów, witamin i minerałów w wysoko przyswajalnych formach. Przeznaczony do stosowania na dzień.

Wspomaga układ nerwowy, pamięć i funkcje poznawcze. Stymuluje poziom naturalnej energii i zwiększa wydolność organizmu.

Jedno opakowanie produktu zawiera 170 kapsułek. 


Neuralax Night to unikatowe połączenie 11 aktywnych składników: ekstraktów roślinnych, aminokwasów, witamin i minerałów, w wysoko przyswajalnych formach. Przeznaczony do stosowania na noc.

Pomaga w problemach z zasypianiem oraz w zaburzeniach rytmu snu. W znaczącym stopniu wpływa na polepszenie się jakości snu oraz umożliwia szybsze zasypianie. 

Jedno opakowanie produktu zawiera 140 kapsułek.


Każdy z nich ma wysoką dawkę substancji aktywnych, ktore mam nadzieję zapewnią mi skuteczność działania w obszarach, w ktorym mam największe braki.



Znacie ta serię suplementów?

Co sądzicie o takiej formie kompleksowej dawki na dzień i na noc?


💙Marka na swoim profilu organizuje właśnie rozdanie, wiec możecie spróbować swoich sił i osobiście poznać suplement Neuralax Night 💙


(Post reklamowy)


3 komentarze:

  1. Na razie mam już swój zestaw suplementów, ale będę pamiętała na przyszłość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja akurat nie używam suplementów diety.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie sięgam to suplementy

    OdpowiedzUsuń

Miło, że się pojawiłes na moim blogu.Zostaw po Sobie "ślad"a na pewno i ja pojawię się u Ciebie.:)