poniedziałek, 20 lutego 2017

Poniedziałkowy uśmiech z beGLOSSY ~ Love Your Body ;)



Witajcie :*
Nie lubię poniedziałków, ale ten jest już od rana  lepszy od innych -więc postanowiłam się z Wami podzielić moimi małymi radościami ;)
Poprawiły mi się wyniki  i sama anemia tak nie daje mi już w kość ;) To z kolei odzwierciedla się w samopoczuciu i ogólnym funkcjonowaniu.
 Dodatkowo zagościł u mnie kurier z przesyłką z beGlossy, na którą już nie mogłam się doczekać :>


Wypiłam sok ze świeżych buraków i zabrałam się do otwierania.
Dziwne, bo sama paczuszka była mniejsza od tych , które miałam do tej pory...I pomyślałam , że zawartość też będzie uboższa.A tym czasem? :)
W kartoniku znajdowało się piękne czerwone pudełeczko z ładnie zapakowaną zawartością :D 
I to wcale nie uboższą ^^







W boxie znajdowało się w sumie 9 kosmetyków, przy czym 6 to pełnowartościowe produkty ;)

Pierwszy z nich to Ujędrniające serum Pomarańcza (MOKOSH).
Idealne do każdego rodzaju cery - naturalne, skoncentrowane i aktywne serum ,które dogłębnie regeneruje i nawilża skórę ;)
Ujędrniające serum olejowe do twarzy stworzone z maceratu z kwiatów pomarańczy i maceratu z opuncji figowej, z naturalnymi olejkami eterycznymi z pomarańczy i drzewa herbacianego skutecznie wspomaga proces walki z brakiem jędrności skóry i upływającym czasem. Maceraty z kwiatów pomarańczy i opuncji figowej rewitalizują skórę, łagodzą podrażnienia i zaczerwienienia oraz poprawiają strukturę płaszcza hydrolipidowego. Dodatkowo olejek eteryczny z pomarańczy pozytywnie wpływa na elastyczność skóry zaś olejek z drzewa herbacianego działa antybakteryjnie zmniejszając ryzyko powstawania stanów zapalnych. Naturalne oleje roślinne: arganowy, z wiesiołka i ze słodkich migdałów nawilżają skórę i działają antyoksydacyjnie. Serum charakteryzuje się subtelnym pomarańczowym zapachem z delikatną nutą ziołową. 


Drugim jest gąbeczka Konjac Sponge (YASUMI) ,znana chyba już większości z nas :)
Gąbka Konjac wzbogacona dodatkiem aloesu doskonale sprawdza się w pielęgnacji cery suchej, normalnej i wrażliwej. Jej delikatna struktura ułatwia dokładne, a przy tym łagodne oczyszczanie skóry, odtyka zatkane pory i stymuluje naturalne procesy regeneracji naskórka. Łagodzi też podrażniania, nawilża i przywraca komfort suchej skórze. Zawarty w jej składzie aloes tworzy na powierzchni skóry film ochronny, który zapobiega utracie wody i chroni skórę przed niekorzystnym działaniem czynników zewnętrznych. Gąbka przywraca skórze naturalne pH, zmiękcza ją i wygładza. Nie wymaga stosowania dodatkowych kosmetyków myjących.  
 

Trzeci to Maska Moisture + Comfort   firmy GARNIER :)  
Maska Kompres COMFORT Nawilżenie i Ukojenie do skóry suchej i wrażliwej to sposób na intensywne nawilżenie skóry - ekwiwalent tygodnia nawilżania w zaledwie 15 minut*. Ciesz się ukojoną i miękką w dotyku skórą. 



Kolejnym pełnowartościowym produktem są płatki pod oczy o hydrożelowej formule.(EXCLUSIVE COSMETICS)
Płatki przeznaczone do pielęgnacji skóry pod oczami z widocznymi cieniami i obrzękami. Innowacyjna hydrożelowa formuła, oparta na odmładzającym ekstrakcie z perły, pomaga zredukować nieestetyczne obrzęki, wygładzając i rozświetlając skórę. 


Sól do kąpieli stóp od SHE FOOT.
 Zmiękczająca naskórek już po kilku minutach.
Silnie odświeżająca i zmiękczająca sól do kąpieli stóp. Bogata w ekstrakty roślinne, które przygotowują stopę do zabiegu pedicure. Po kąpieli solnej skóra jest zmiękczona, dzięki czemu usunięcie zrogowaciałego naskórka będzie łatwiejsze i dokładniejsze.


I szósty kosmetyk - peeling + maska do rąk.
Duet, który sprawia że dłonie stają się zregenerowane , gładkie i nawilżone :)
Skuteczny i błyskawiczny peeling do rąk. Doskonale złuszcza obumarłe warstwy rogowe naskórka oraz poprawia mikrokrążenie krwi. Dzięki starannemu połączeniu oleju sojowego oraz drobinek ścierających z alg morskich, preparat zapewnia natychmiastowy efekt odżywionych i wygładzonych dłoni. Skóra po zabiegu jest silnie zregenerowana, odmłodzona i ukojona.
Peeling doskonale przygotowuje dłonie do przyjęcia nowych, wyjątkowo cennych składników zawartych w masce. 


Z produktów "mini ", znalazły się tu:
Ampułki odbudowujące DREAM (ARTEGO) 
Nowoczesny kosmetyk do pielęgnacji włosów uszkodzonych i bez połysku.



Peeling kawowy - truskawka z BODY BOOM.
Peeling zawierający kawę, sól himalajską, brązowy cukier, olejek makadamia oraz czekoladę.




Oraz kremik Slow Age z VICHY.

 

Pudełko bardzo mi się spodobało.Nie tylko wizualnie :P
 Zawartość ma w sobie z wszystkiego po trochu :D
Poza tym...
Większości z tych produktów jeszcze nie używałam, więc tym bardziej na plus.
A jak Wam się podoba box "Love your body" ?
Które z kosmetyków miałyście i polecacie?
Ja zaczynam testowanie od peelingu kawowego.Pamiętam, że Któraś z Was opisywała podobny i bardzo mi się podobał ten opis.Ciekawa jestem, czy ja też będę tak zadowolona :) 














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło, że się pojawiłes na moim blogu.Zostaw po Sobie "ślad"a na pewno i ja pojawię się u Ciebie.:)