poniedziałek, 22 sierpnia 2016

This is it :D Testujemy Perełki Zapachowe Lenor Unstoppables Fresh :D






Nie planowałam tego, ale TAK!Udało się!!! :D
Jestem jedną z 4.000 członków Grona Ambasadorów Everydayme ,które przetestują perełki zapachowe Lenor Unstoppables Fresh (:


 Pachnącą paczuszkę właśnie otrzymałam :)
w skład, ktorej  wchodzi:
Do użytku własnego

~ 1 opakowanie perełek zapachowych
~ Przewodnik projektu
~ książeczka "Badanie opinii"







Do przekazania innym:

~ 15 ulotek informacyjnych
~ 15 próbek z perełkami  zapachowymi (30g) 









Teraz rozdamy próbki,wypróbujemy i  przekonamy się o sile świeżości wypranych ubrań w perełkach Lenor Unstoppables Fresh ;)

 


Na podstawie rozmów i "badań opinii" sprawdzimy:
~ Czy zapach faktycznie utrzymuje się tak długo, jak zapewnia producent...czyli 12 tygodni...
~ Czy tym samym zapach przenika głęboko do włókien tkanin...
~ Jak sprawdza się w praniu różnych materiałów, kolorów i każdej ilości prania...
~ I czy jest łagodny dla naszego prania...i nie powoduje podrażnień.






Zaczynamy pachnącą przygodę i zabawę z testowaniem Perełek Lenor ;)



Dla Pierwszej chętnej osoby mam jedną próbkę do testowania:)












2 komentarze:

  1. Do akcji nie zgłosiłam się celowo, bo wcześniej wypróbowałam już te perełki. Moje zdanie znasz. Zaczekam aż pojawi się konkurencja to może wtedy kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie Ci się nie dziwię ;) Testować dwa razy ten sam produkt, to żadne wyzwanie i frajda.;)
      Co do konkurencji zaś, to faktycznie mogłoby to troche pobudzić firmy do walki o klienta i moze zmusić do zmniejszenia ceny.;]
      Dzięki śliczne za wpis ;)

      Usuń

Miło, że się pojawiłes na moim blogu.Zostaw po Sobie "ślad"a na pewno i ja pojawię się u Ciebie.:)