sobota, 27 sierpnia 2016

PRZETESTUJ JEDWABISTE MUSY Nivea DO MYCIA CIAŁA POD PRYSZNIC ;)





Dzięki innowacji od NIVEA poczujesz, jak jedwabista może być Twoja skóra. Musy do mycia ciała pod prysznic odkryją przed Tobą uczucie niepowtarzalnej miękkości. Zostań  testerką i sprawdź je!  


 

 

JEDWABISTY MUS DO MYCIA CIAŁA - ODŻYWCZY CREME CARE

Mus z wyjątkową formułą ekstraktu z jedwabiu i połączeniem pielęgnacyjnych olejków - idealny, gdy chcesz podarować swojej skórze, miękkość i chwile rozkoszy


 

JEDWABISTY MUS DO MYCIA CIAŁA - PIELĘGNUJĄCY CREME SMOOTH

Mus z ekstraktem z drogocennego jedwabiu, który zostawia po sobie i uczucie gładkości oraz jedwabistego otulenia na cały dzień. 


 

EDWABISTY MUS DO MYCIA CIAŁA - NAWILŻAJĄCY CREME SOFT

Mus z unikalną recepturą ekstraktu z jedwabiu i z odżywczym olejkiem migdałowym - doskonały dla skóry, która wymaga czułej i delikatnej pielęgnacji


Wejdź na Wizaż.pl wypełnij formularz kontaktowy i czekaj na wyniki :)

 

2 komentarze:

  1. Używałam już tej pianki. Fajna jest i tak miło się nią namydlić. Zgłosiłam się też do tej akcji i czekam na wyniki. Pozdrawiam, Monia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie słyszałam, ze jest bardzo delikatna i pozostawia miękką i nawilżoną skóre.
      Zgłosiłam sie i również czekam ;)
      Powodzenia ;]

      Usuń

Miło, że się pojawiłes na moim blogu.Zostaw po Sobie "ślad"a na pewno i ja pojawię się u Ciebie.:)