艣roda, 8 lutego 2023

Naturalny dezodorant mineralny kokos i malina


 Hej hej ;)

Znacie dezodoranty od @arganove?

Marka kolejny raz udowadnia swoimi produktami, ze bezpieczne i naturalne moze byc r贸wnie偶 skuteczne.

Formu艂a tych naturalnych dezodorant贸w oparta jest na nie tylko na "zlocie Maroka" ale tak偶e na naturalnym minerale g贸rskim - znanym jako a艂un.

Kompozycja ta zapobiega rozwojowi bakterii i wolnych rodnik贸w, czyli najpro艣ciej rzecz ujmuj膮c niweluje nieprzyjemny zapach potu.


Z kilku dost臋pnych opcji oferowanych przez mark臋 wybra艂am -> Naturalny dezodorant mineralny kokos i malina 

I tu od razu nadmierni臋, ta kompozycja zapachowa szybko przypad艂a mi do gustu, choc wczesniej zdawa艂a mi sie zbyt s艂odka.Tutaj jednak buteleczka ma por臋czny atomizer, kt贸ry delikatnie rozpyla lekka konsystencj臋 kosmetyku.Dzieki czemu mgie艂ka nie jest tak intensywna,szybko sie wch艂ania i nie pozostawia nalotu na ubraniach.A mimo to jest skuteczna.

W przeciwie艅stwie do innych dezodorant贸w, kt贸re zawieraj膮 sole glinu, ten dezodorant ( i inne jego warianty zapachowe) nie przenika przez sk贸r臋, dlatego nie jest w 偶aden spos贸b inwazyjny dla organizmu.A co za tym idzie:

•Nie zatyka gruczo艂贸w potowych

•Pozwala sk贸rze oddycha膰

•Nie podra偶nia

Dodatkowo:

Daje uczucie 艣wie偶o艣ci do 12 godzin

Nie brudzi  

Nie niszczy ubra艅

Ma egzotyczny zapach

Jest wydajny

Odpowiedni dla wegan


Materia艂 reklamowy 



11 komentarzy:

  1. Cieszy mnie fakt, 偶e coraz cz臋艣ciej pojawiaj膮 si臋 kosmetyki naturalne.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Mnie osobiscie rowniez ten fakt cieszy.Troche normalno艣ci nam sie przyda ;)

      Usu艅
  2. Bardzo lubi臋 u偶ywa膰 takie naturalne dezodoranty.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. To najlepszy wybor , bo naturalnie naturalny :)

      Usu艅
  3. Nie mia艂am styczno艣ci z tym kosmetykiem, ale mo偶e dam mu szans臋 :)

    OdpowiedzUsu艅
  4. Jestem ciekawa tego produktu, szczeg贸lne jego zapachu ;)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie jest wyjatkowo naturalny ;) Choc niekt贸rzy twierdz膮, ze jest za s艂odki 馃

      Usu艅
  5. Polaczenie ciekawe, ale skoro nie lubisz maliny to mogloby Ci si臋 jednak nie spodobac.Malina zdecydowanie przewaza ;)

    OdpowiedzUsu艅

Mi艂o, 偶e si臋 pojawi艂es na moim blogu.Zostaw po Sobie "艣lad"a na pewno i ja pojawi臋 si臋 u Ciebie.:)