sobota, 20 lutego 2016

Powrót do testowania...

       Od ostatniego postu trochę czasu minęło,ale i wiele też się zmieniło...praca, kursy, wyjazdy itp.To zaś w konsekwencji  rzutowało na systematyczność pisania.Co prawda wiele tekstów postało- niestety, czasu już brakło by je opublikować.Teraz kiedy już poukładałam sobie trochę to wszystko, zrobiłam porządki na blogu - usuwając co nieco, postaram się poprawić i nadrobić pisanie.
     W pierwszej kolejności postanowiłam wrócić do testowania.I o dziwo  już na pierwszej napotkanej kampanii udało mi zakwalifikować do grona 5000 osób, które będą brały udział w projekcie  "trnd" Monte z dodatkami.
     Tym razem jednak, kampania wygląda trochę inaczej niż te,w których brałam udział do tej pory.Produkty kupuje sama na sumę nie większą niż 80 zł,zachowując paragony na podstawie których zwrócone zostaną koszty zakupu.Może to trochę dziwne ale pozwala  to na zakup w dowolnej chwili i miejscu, co jest niepodważalnie wygodniejsze dla testerów.
Dzisiaj otrzymałam już przesyłkę z zestawem projektu.Jutro ruszamy na zakupy i przechodzimy do "testosmakowania" ;)




 
Projekt trwa Od 17.02.2015 do 24.03.2015 ;)










 

2 komentarze:

  1. Szkoda tylko ze tak trudno dostac wszystkie smaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas też nie można dostać wszystkich wariantów, ale nie poddajemy się :) Umówilam się z panią z osiedlowego sklepiku i sprowadzi dwa brakujące smaki ")

    OdpowiedzUsuń

Miło, że się pojawiłes na moim blogu.Zostaw po Sobie "ślad"a na pewno i ja pojawię się u Ciebie.:)