sobota, 20 stycznia 2024

Nowy PUR POWER - 3 razy gęstszy ;););)

 #Współpracareklamowa dla @askteamclean_pl



Witajcie ;)

Tak jak niektórzy z Was i ja mam okazję brać udział w najnowszym projekcie @trend.Projekcie, dzieki któremu będę testować płyny do mycia naczyń Pur Power o 3-krotnie zwiększonej gęstości.



W swoim zestawie Ambasadora znalazłam:

• 2 x Pur Power Cytryna 700 ml

• Pur Balsam Aloes 700 ml 

• Pur Power Cytryna 450 ml 

• Pur Balsam Aloes 450 ml

• Rękawicę kuchenną

• Silikonową szpatułkę do pieczenia z bambusową rączką

• Silikonowy pędzel do gotowania z bambusową rączką



Płyny Pur Power, dzięki 3-krotnie zwiększonej gęstości są jeszcze bardziej wydajne! Dodatkowo zawierają specjalny enzym, dzięki któremu możliwe jest skuteczne mycie naczyń w chłodnej wodzie, co pozwala oszczędzać energię.

Dostępne są w czterech wersjach zapachowych: Lemon, Apple, Fig & Pomegranate i Raspberry & Red Currant.



Przyznaję, że płyn Pur znany jest mi od dawna i czesto gości w moim domu, ponieważ zawsze sie sprawdzał. 

Bardzo ciekawa jestem jak sprawdzi się nowy "wariant" tego produktu. ;)




Kto ze mną testuje?



Płyn do naczyń 💧 Pur Power 💧 Trend 💧

Testowanie💧3x Bardziej Gęsty 💧 Nowość




4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Na pierwszy rzut oka, faktycznie płyn jest gęstszy więc liczę, ze bedzie starczał na jeszcze dłużej ;) Bo o to, ze jest skuteczny to sie nie martwie ;) Do tej pory nigdy w tej kwestii mnie nie zawiódł 😉

      Usuń
  2. To znana mi marka. Ten płyn jest wydajny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod tym względem zdecydowanie sie wyróżnia ;)

      Usuń

Miło, że się pojawiłes na moim blogu.Zostaw po Sobie "ślad"a na pewno i ja pojawię się u Ciebie.:)