sobota, 6 czerwca 2020

NatureaBeauty - marka pełna pasji :>



Hej hej :)
Jak Wam mija czas wolny?
Ja ten dzień miło rozpoczęłam z marką 
Natureabeauty i tak też kończę.;)
Firma urzekła mnie swoją naturalnością i tym, że czerpie z niej całymi garściami.Udowadnia mam tym samym, ze naturalne rozwiązania są najlepsze.
Z wachlarza produktów, oferowanych przez producenta, w moje łapki trafił skomponowany z oryginalnych składników 🌱KREM REGENERUJCY.Działający odbudowująco i ochronnie, który nasycony jest między innymi -olejem z konopi czy masłem truskawkowym.
🌱NATURALNA POMADKA DO UST,  idealnie wygładzająca i nawilżająca.
🌱OLEJEK DO PAZNOKCI.Wzmacniający, chroniący przed łamaniem i działający antybakteryjnie.
🌱DWIE PRZEPIĘKNIE PACHNĄCE PRÓBKI.
Jedna to masło kokosowe, która kusi zapachem.Natomiast druga, to równie kuszący wonią, balsam do ciała - Mango.🌱


Jednak najbardziej uwodząca jest 🌱TABLICZKA ZAPACHOWA KWIATOWA.Kochani...ten zapach jest nie do opisania.To trzeba poczuć.
 I wierzcie mi -> czuć.
Pierwsze testy oczywiście mam już za sobą.Jednak to jeszcze za mało, by cokolwiek pisać.
No poza tyn, że już owa TABLICZKA ląduje na liście moich ulubionych.
Co do reszty, to opinie pojawią się już niebawem.
Kto z Was zna markę i używał kosmetyków tej marki?
I co najważniejsze, Wam taż przypadły tak bardzo do gustu te Tabliczki?
 Czy tylko ja mam taką słabość do pięknych i intensywnych zapachów?






4 komentarze:

  1. Przywiązuję bardzo dużą wagę do zapachu, więc mogła dać się uwieść zapachom tych cudeniek. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam takiej tabliczki :) Ale interesuje mnie tteż olejek do paznokci

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze styczności z tą marką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. VitaPure ma europejski znak potwierdzajacy, ze mamy do czynienia z wyrobem medycznym
    a tym samy mamy pewnosc, ze wyrób jest pod kontrola dla bezpieczenstwa produktów
    przeznaczonych do uzytku wewnetrznego u ludzi. Lava Vitae to 25 lat nauki i badan – jakosc
    pod ciagla kontrola gwarancja bezpieczenstwa i efektów.

    OdpowiedzUsuń

Miło, że się pojawiłes na moim blogu.Zostaw po Sobie "ślad"a na pewno i ja pojawię się u Ciebie.:)