poniedziałek, 10 kwietnia 2017

Tender Care - uniwersalne kremy/balsamy od Oriflame :)




Dzisiaj parę słów o kosmetyku, który tak naprawdę mam zawsze w torebce.
W sumie... to nigdzie się bez niego nie ruszam...niezależnie czy mam torebkę czy też nie ;)
Jest tak mały, że wszędzie się mieści wiec można go mieć pod ręką nawet jak jej brak :)



 O czym mowa?
O balsamie Tender Care od Oriflame.
To ozdobne pudełeczko z balsamem specjalnie opracowanym dla skóry suchej. Zawarte w Tender Care wosk pszczeli i witamina E są tak skuteczne, że formuła pozostaje niezmienna od 1980 roku. 

Obecnie używam (wykańczam) jeszcze - wiśniowy ;)
Ale następny już czeka w kolejce.
 

Od Producenta:
 Kompleksowy balsam o wiśniowym aromacie.
 Koi skórę i odpowiednio ją nawilża.

Sposób użycia:
 Użyj w dowolnym miejscu twarzy lub ciele, aby szybko przywrócić skórze miękkość.

Skład: 
Petrolatum, Caprylic/Capric Triglyceride, Paraffinum Liquidum, Cera Alba, Paraffin, Acetylated Lanolin, Cetyl Alcohol, Parfum, Tocopheryl Acetate, Glyceryl Caprylate.


Ten mały kosmetyk idealnie sprawdza się przy spierzchniętych ustach, wysuszonej skórze czy otarciach.
Jest bezbarwny.
Nie zostawia zbyt tłustego nalotu a i tak intensywnie nawilża.
Jest bardzo poręczny i dzięki szczelnemu zamykaniu szybko nie wietrzeje.
Bo tutaj niewątpliwie jednym z najwiekszych zalet jest właśnie zapach --> soczysty i kuszący.




Drugiego jeszcze nie używałam, ale powąchać oczywiście musiałam.:)
Pachnie słodko i kusząco nutą czarnej porzeczki.





Skład:
PETROLATUM, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, PARAFFINUM LIQUIDUM, CERA ALBA, PARAFFIN, ACETYLATED LANOLIN, CETYL ALCOHOL, PARFUM, TOCOPHERYL ACETATE, GLYCERYL CAPRYLATE 



PLUSY:
Opakowanie
Zapach
Fakt, że jest bezbarwny
Nawilżanie i zmiękczanie
Wielofunkcyjność
Wydajność
możliwość wyboru zapachowego

MINUSY:
Niehigieniczność nakładania
Cena
Zapach (nie każdy lubi taką intensywność)

Ja na pewno szybko z niego nie zrezygnuję.
Nie odstraszył  mnie nawet ten pierwszy minus.
:)
 Produkt sprawdza się dobrze i co najważniejsze nie wywołuje żadnych efektów niepożądanych.
Daje mu 5/5 ;D
A Wy jaki kosmetyk macie zawsze przy sobie?
 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło, że się pojawiłes na moim blogu.Zostaw po Sobie "ślad"a na pewno i ja pojawię się u Ciebie.:)