sobota, 6 czerwca 2015

Letnie Inspiracje...z Winiary

Jak ju偶 uda艂o mi si臋 za艂o偶y膰 tego bloga to p贸jd臋 za ciosem i dodam kolejny wpis.:)
Par臋 tygodni temu uda艂o mi si臋 dosta膰 do grona ambasadorek Ch艂odnik贸w Winiary a w tym tygodniu dosta艂am wyczekiwan膮 paczk臋 do testowania.;D
Paczuszka niewielka ale zawarto艣膰 mile mnie zaskoczy艂a.W 艣rodku znajdowa艂o si臋 20 nowych ch艂odnik贸w o trzech r贸偶nych smakach:



og贸rkowym....


czosnkowo-koperkowym...


i buraczkowym...


Dodatkowo 30 ulotek....

 ksi膮偶eczka Letnie Smaki i zestaw 3 zi贸艂: koper,mi臋ta i szczypiorek wraz z doniczk膮 ;)


Teraz nie zostaje mi nic innego jak tylko zacz膮膰 testowanie....i przekona膰 si臋 kt贸ry oka偶e si臋 najsmaczniejszy i zago艣ci w domku by膰 mo偶e na sta艂e ;)







1 komentarz:

  1. Te ch艂odniczki s膮 艣wietne na takie upalne dni jakie s膮 teraz :)

    Nie pr贸bowa艂am jeszcze wszystkich smak贸w, ale mam nadziej臋, 偶e i mnie i moim rodzicom one podpasuj膮 :)

    Pozdrawiam serdecznie i 偶ycz臋 mi艂ego smakowania ch艂odnik贸w :D

    OdpowiedzUsu艅

Mi艂o, 偶e si臋 pojawi艂es na moim blogu.Zostaw po Sobie "艣lad"a na pewno i ja pojawi臋 si臋 u Ciebie.:)