piątek, 21 października 2022

"PARANOJA" - Lisa Jackson

 

Dobry Kochani ;)


"PARANOJA".To moje pierwsze spotkanie z książką Lisy Jackson i powiem wprost.Podobalo mi się to spotkanie.Ponieważ pokazało mi, że Lisa Jackson jest autorką bestsellerów nie bez powodu.Potrafi bowiem opowiedzieć historię w taki sposób, by utrzymać uwagę czytelnika do końca i go nie zawieźć.




20 lat temu Rachel i jej przyjaciele grali w pozornie niewinną grę, kiedy wydarzyła się tragedia.Wtedy właśnie, to co miało być zabawkowym pistoletem, okazało się prawdziwym i zginął jeden z uczestników. Rachel Gaston została oskarżona o zamordowanie swojego przyrodniego brata Luke'a i uniewiniona.Tak zaczyna się powieść Lisy Jackson „Paranoja”. Teraz, w 20 rocznicę śmierci jej brata, dwóch jej kolegów z klasy zostaje zamordowanych, a wokół Rachel zaczynają dziać się dziwne rzeczy.Rozpoczyna się też walka o odkrycie prawdy.Czy dwadzieścia lat temu Rachel przypadkowo zabiła swojego przyrodniego brata, czy też celowo go zamordował ktoś inny?


No dobrze.Książka sama w sobie nie jest łatwą do przejścia historią.Jest powieścią z wieloma zwrotami akcji i tak naprawdę nabiera tempa, dopiero po jakimś czasie.Natomiast same postacie choć wydają się prawdziwe...to nie do końca dają się lubić.Ale na to akurat wpływa fakt, że są to po porostu złe osoby, irytujące lub bardzo dobrze kamuflujące swoje prawdziwe ja.To jednak sprawia, ze za każdym razem, kiedy będziesz już myśleć  że wiesz, kto to jest kim - przyjdzie Ci zmienić zdanie...I wtedy z kartki na kartkę robi się coraz ciekawiej.😏Ale najlepsze i tak czeka na tej ostatniej.Więc jeśli lubisz dobre thrillery psychologiczne to ten na pewno jest dla Ciebie.

P o l e c a m @aneriskowo 😊


↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔

Thriller, który najbardziej zapadł Ci w pamięci? A może jest taki autor?

↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔




10 komentarzy:

  1. Uwielbiam thrillery psychologiczne, ta książka czeka już na swoją kolej na moim czytniku.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w moje skromne blogowe progi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam okazji poznać jeszcze twórczości tej autorki, ale muszę przyznać, że zaciekawiłaś mnie tą książką. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to też było pierwsze zetknięcie z Ta autorką.Teraz wiem, że nie ostatnie 😉

      Usuń
  3. Lubię thrillery psychologiczne, chętnie rozejrzę się za tą książką.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To naprawdę dobry thriller więc powinien Ci się spodobać :)

      Usuń
  4. Wydaje się intrygująca! I wydaje się, że ma niesztampowych bohaterów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. W moim odczuciu bohaterowie tacy wlasnie są.Choć w niektórych momentach są też nieco za bardzo przerysowani 🤔

    OdpowiedzUsuń

Miło, że się pojawiłes na moim blogu.Zostaw po Sobie "ślad"a na pewno i ja pojawię się u Ciebie.:)