niedziela, 13 października 2019

Avon Celebrate Today


Hej Hej ;)
Kolejny wpis i kolejne testowanie w ramach akcji HotNoty.
Tym razem trafiły mi się do przetestowania wody perfumowane - dla niej i dla niego oraz żelowe płatki z aloesem.


Tutaj chciałabym zaznaczyć -iż spodobał mi się fakt, że tym razem testuję razem z połówkiem...
 I nie ukrywam tego, ponieważ takie sytuacje rzadko mają miejsce.A szkoda, bo jak się przekonałam mężczyźni potrafią wnieść coś świeżego do recenzji.
 

Wracając jednak do tematu.
W paczuszce znajdowały się :
Woda perfumowana TTA Celebrate dla niej.
Woda nacechowana nutą neroli,  wzbogaconą zmysłowości tuberozy,  kwiatów pomarańczy, esencją cytrusów i żywicą balsamiczną.
 

Woda toaletowa TTA Celebrate dla niego.
Tu nuta olejku neroli, połączona jest ze świeżością bergamotki,lawendy, wanilii oraz akcentem mchu dębowego.
 

Nawilżające płatki do twarzy i pod oczy z sokiem aloesowym.
Koreański kosmetyk o natychmiastowym działaniu nawilżającym i wygładzającym, zapakowany w przesłodkiej saszetce.
 

Jeżeli chodzi o wody, to jeżeli bazują one na serii TTA, to jestem trochę w temacie i myślę, że te też okażą się świetnym produktem.
Natomiast żelowych płatków jestem bardzo ciekawa.Trochę się naczytałam na ich temat i zastanawiam się czy rzeczywiście tak dobrze się sprawdzają jak w opisach.
 

 Na tą chwilę odsyłam Was na http://u.grubo.io/653
i chętnie poczytam o waszym wrażeniach w kwestii tych produktów.
Piszcie, wklejajcie linki z Waszych wpisów.
Czekam... ;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło, że się pojawiłes na moim blogu.Zostaw po Sobie "ślad"a na pewno i ja pojawię się u Ciebie.:)