czwartek, 26 września 2019

Persil DISCS 4w1 - Innowacyjne Kapsułki Do Prania ;>


Witajcie :*
Długi czas nie miałam po drodze by tu zajrzeć...
W sumie, to prawda jest taka, że  zapomniałam o istnieniu tego miejsca - tak zakorzeniłam się instagramie.
W końcu jednak, udało mi się dostać do testowania Kapułek Persil a to zobowiązuje do wpisów, więc jestem.
 

Paczuszka jeszcze przed otwarciem zapraszała pięknym zapachem świeżości.
W środku znajdowały się próbki do rozdania i oczywiście 1 produkt pełnowarościowy dla mnie do testowania.



Dzięki unikalnej mieszance, jedna kapsułka skrywa w swoich 4 komorach cztery korzyści:
*  perfekcyjnie usuwa plam
*  jest delikatna dla tkanin
 *  nadaje blask ubraniom
*  pozostawia długotrwałą świeżość


Mamy do wyboru dwa warianty :
Do prania białego i do kolorów.


Ja z doświadczenia wiem, że kapsułki to wyjątkowo wygodna forma, która oszczędza czas.
Bez odmierzania...bez rozsypywania...
wystarczy wrzucić 1 kapsułkę by 5 kg prania nabrało świeżości i było wyczuwalnie czyste.


Obecnie jesteśmy w fazie testów, ale sam fakt tej wygody, sprawia ze ja jestem na tak.
Teraz pozostaje sprawdzić, czy te korzyści przekładają się na rzeczywistość :>


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło, że się pojawiłes na moim blogu.Zostaw po Sobie "ślad"a na pewno i ja pojawię się u Ciebie.:)