piątek, 8 września 2017

Próbkowy Zawrót Głowy #10 ONmacabim cz.2 St Cells




Witajcie :*
Nazbierało mi się trochę próbek... więc nic innego mi  nie zostaje jak zapełnić nimi "Próbkowy Zawrót Głowy" :)
Ale może to i dobrze.Boż to okazja poznawania "nowego" co parę dni :P
Dziś padło na linię STCELLS LINE marki ONmacabim.




Linia ta przeznaczona do intensywnej pielęgnacji skóry, jest oparta na selektywnych komórkach macierzystych.Unikalna kompozycja ów komórek,  enzymów pozyskiwanych z koziego sera, witaminy C z Cytrona Etrog oraz kwasów owocowych przełożyła się na powstanie preparatów z silnym efektem liftingu.
Komórki macierzyste zastosowane w tej linii, pozyskiwane są głównie z wąkroty azjatyckiej oraz winogron.
Wąkrota azjatycka, jak podaje producent - jest adaptogenem ---> środkiem ogólnie wzmacniającym, który modyfikuje skórę na wielu poziomach.Natomiast komórki macierzyste z czerwonych winogron działają silnie oksydacyjnie, dzięki ogromnej ilości antocyjanów.


Nawilżający Krem na dzień


Wpływa na metabolizm fibroblastów, wspomagając syntezę kolagenu i elastyny, włókien podporowych skóry.Zawarty w kremie kwas mlekowy i cytrynowy dają efekt intensywnego rozświetlenia i rozjaśnienia.Dodatkowo utrzymując odpowiedni poziom nawilżenia.Krem posiada również kompozycję wyjątkowych olejków o wysokiej zawartości NNKT, wspomagające odbudowę bariery naskórkowej i utrzymujące jej równowagę hydro-lipidową.


Do skóry normalnej, jak i wysuszonej
Działa jak aktywny krem przeciwsłoneczny
Polecany kobietom 45+
Litinguje
Nawilża
Przyspiesza gojenie ran

Krem lekki, szybko wchłaniający o ładnym zapachu.
Delikatnym - jak dla mnie cytrusowo- słonecznikowym.Tzn wpierw pachnie cytrusami a następnie przechodzi w delikatną woń słonecznikową.
Delikatnie liftinguje, nawilża.Nie wywołał u mnie żadnych niepożądanych efektów.


Serum Vitamin C+Stem Cells
 

Serum z komórkami macierzystymi i witaminą C.
Jest to odżywka bogata w kwasy omega 3+6+9, komórki macierzyste i witaminę C.
Wielonienasycone kwasy tłuszczowe zawarte m.in. w oliwie z oliwek i nasionach ogórecznika - uzupełniają braki w warstwie lipidowej.Ograniczają parowanie wody, dzięki czemu sprzyjają odpowiedniemu nawilżeniu skóry.


Zmniejsza skłonność do przebarwień
Wzmacnia
Przyspiesza proces odnowy i regeneracji
Poprawia krążenie podskórne
Silnie liftinguje
Do wszystkich rodzajów skóry

Ja zakochałam się w tej próbce.I niezmiernie żałuję, że starczyła mi tylko na trzy aplikacje.
Serum ma lekką konsystencję "śmietany" i jest beżowego koloru.
Ma bardzo intensywny zapach cytrynowo - cytrusowy. Mówię Wam --->Boski!
 Nie jest jednak drażniący, ponieważ szybko znika, tak samo jak się wchłania.
Cera zaraz nabiera koloru, staje się jędrna i delikatna. 
Jeżeli chodzi o tą linię to mój niepodważalny Faworyt. <3 br="">


Lacto Peeling Gommage


Kremowy peeling do aktywnej pielęgnacji cery, łączący w sobie działanie komórek macierzystych, enzymów serowych oraz kwasów mlekowego i fitynowego.Nie powoduje efektu swędzenia, zaczerwienienia, pieczenia czy łuszczenia.
Sprawia, że cera staje się miękka i elastyczna.Mleczne proteiny działają wielokierunkowo :
 *przyspieszają gojenie drobnych uszkodzeń skóry,
 *łagodzą stany zapalne,
 *odżywiają
*zmniejszają syntezę melaniny.


Próbka na tak zwany jeden raz.:)
W moim odczuciu jest to peeling dość różniący się od tych, które znałam do tej pory.
Kremowy, BEZ DROBINEK.
Delikatny i niepieniący.Dziwny wręcz.
Bo na pierwszy rzut odniosłam wrażenie, że nic nie robi.Jednak cera po nim stała się oczyszczona ;o i aksamitnie miękka.
Ma jednak wadę - zapach.Jest ewidentnie chemiczny.
I może okazać się dla wielu z nas nie do przeskoczenia.Mnie osobiście drażni.

Jeżeli chodzi o głębsze działanie- typu przyspieszanie gojenia ran, spłycanie zmarszczek itp- to niestety na podstawie tych próbek nie jestem w stanie ani potwierdzić ani zaprzeczyć.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło, że się pojawiłes na moim blogu.Zostaw po Sobie "ślad"a na pewno i ja pojawię się u Ciebie.:)