poniedziałek, 12 czerwca 2017

Botaniczny żel do higieny intymnej z wyciągiem z nagietka lekarskiego ~ Seria Hygienic





Dzisiaj przychodzę do Was z opisem i moją opinią na temat produktu, który wygrałam jakiś czas temu na facebooku - w konkursie Venna-Cosmetics.
Ci, którzy śledzą mój profil na instagramie wiedzą, że mowa o Botanicznym żelu do higieny intymnej od firmy ATW BeautyLab. ;]


O tej polskiej firmie, nie słyszałam wcześniej i gdyby nie ta wygrana - pewnie jeszcze bym nie miała o niej zielonego pojęcia...
Ale już wiem i króciutko zobrazuję Wam ów produkt.





 Od Producenta:
Botaniczny żel do higieny intymnej od ATW to,
bioaktywny, delikatny żel do pielęgnacji okolic intymnych. Zawiera nawilżające substancje myjące pochodzenia roślinnego. Wyciąg z nagietka lekarskiego ma właściwości regenerujące, przeciwzapalne, przeciwbakteryjnie i może wspomagać leczenie ran. Polecany do skóry szczególnie wrażliwej.




*Zawiera wyciągi ze świeżych roślin z plantacji organicznych
*Działa bakteriostatycznie
*Pielęgnuje skórę okolic intymnych
*Łagodzi podrażnienia
*Utrzymuje naturalne pH skóry
*Odświeża
*Bezpieczny do stosowania od najmłodszych lat
*Wskazany przy stanach zapalnych
*Działa kojąco na skórę alergiczną
*Zmniejsza opuchliznę po zabiegach i urazach 



Dodatkowo - co moim zdaniem jest istotne , 
preparat nie zawiera :
SLS
PEG-ów
Silikonów
Parabenów
Sztucznych barwników




Jakie jest moje zdanie?
 Żel jest zamknięty w poręcznej buteleczce z dodatkowym bonusem w postaci pompki.
Fakt ten sprawia, iż korzystanie z niej jest higieniczne ułatwione.




Konsystencja preparatu jest żelowa, "delikatna" o kolorze krystalicznym, który po roztarciu staje się kremowy.
Rozprowadza się go swobodnie, nie tworząc zbyt dużej ilości piany.
Zapach ma jak wskazuje nazwa :) nagietkowy , przechodzący w kwiatowy. 



Podczas używania nie zauważyłam żadnych niepożądanych efektów - typu wysuszenie, ściągnięcie, swędzenie itp.
Wręcz powiedziałabym że były odwrotne -  pozytywne ^^
Faktycznie zapobiega stanom zapalnym, działa nawilżająco i regeneruje.
 Jestem zadowolona i chętnie sięgnę po inne kosmetyki tej firmy.
Zapraszam również gorąco na stronę Venna-Cosmetics, gdzie można doszukać się takich właśnie kosmetyków, których nie znało się wcześniej.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło, że się pojawiłes na moim blogu.Zostaw po Sobie "ślad"a na pewno i ja pojawię się u Ciebie.:)