środa, 14 grudnia 2022

TEST ekologicznych aloesowych środków piorących marki Frosch


 Witajcie ;)

Dzięki akcji organizowanej na @familiepl mam przyjemność testować jeden z 30 zestawów do prania marki Frosch.W jego sklad wchodzą: Frosch Aloesowy żel do prania 1,5 l  i Frosch Aloesowy koncentrat do płukania tkanin 750 ml :)

Oba produkty w swoim skladzie zawierają wyciągi z aloesu, które doskonale wpisują się w  coraz powszechniejszy trend naturalności.



🐸Aloesowy żel do prania Frosch może być używany do wszystkich rodzajów tkanin. Jego naturalna formuła zapewnia jednocześnie wysoką skuteczność prania i nieskazitelną czystość, nawet w niskich temperaturach – już od 20°C.



🐸Aloesowy koncentrat do płukania tkanin Frosch, nadaje przyjemny zapach zarówno tkaninom białym, jak i kolorowym.Zas formuła z ekstraktem z aloesu pielęgnuje ubrania i sprawia, że są one miłe w dotyku i przyjazne dla skóry.

🐸Frosch zawiera wyłącznie składniki pochodzenia naturalnego, bez sztucznych barwników oraz bez produktów pochodzenia zwierzęcego.

🐸Dodatkowo marka Frosch konsekwentnie stosuje w 100% tworzywo sztuczne pochodzące z recyklingu, które później ponownie może zostać poddane recyklingowi.





Znacie tą markę? Używaliście, któryś z tych produktów?


[Post reklamowy]


14 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa, czy spełniają swoje funkcje. Widziałam je w ofertach handlowych, ale jestem ciekawa czy są skuteczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem z nich szczerze zadowolona.;) Na dniach wstawie swoja opinie ;)

      Usuń
  2. Po raz pierwszy czytam o tych produktach i zaciekawiło mnie ich działanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kusza nie tylko skladem ale tez sama polityka firmy ;)

      Usuń
  3. Znam te produkty, ale tylko z półek sklepowych. Nie stosowałam tych płynów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze polecam.Szczegolnie ten płyn do płukania ;)

      Usuń
  4. Sama ich nigdy nie stosowałam, ale sporo o nich już słyszałam :D Dobrego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Marki nie znałam. Dzięki za jej przedstawienie

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiele dobrego o nich słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  7. Staram się sięgać jedynie po ekologiczne środki do prania, ale produktów Frosh jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysle, ze skoro po takie sięgasz to te produkty przypadlyby Ci do gustu ;)

      Usuń

Miło, że się pojawiłes na moim blogu.Zostaw po Sobie "ślad"a na pewno i ja pojawię się u Ciebie.:)