sobota, 16 czerwca 2018

Cydr Lubelski ---> niefiltrowany napój alkoholowy prosto z jabłek :)




Hej.Jak nie pisałam tak nie pisałam...teraz czas to nadrobić.Zatem jestem z kolejnym wpisem ;)
Dziś produkt znany, ale jak się przekonałam nie wszystkim.


Czym zatem jest sam cydr?
Najprościej rzecz ujmując to jabłecznik. Niskoprocentowy napój alkoholowy, który powstaje ze świeżo wyciśniętego soku z jabłek.
 

My trafiliśmy na testowanie CYDRU LUBELSKIEGO NIEFILTROWANEGO.
A dokładniej mówiąc na naturalnie mętny, półsłodki cydr, połyskujący jabłkowym złotem ;)
Sam zaś Cydr Lubelski ma w swojej kolekcji również inne warianty:
-Klasyczny
-Antonówka
-Antonówka niefiltrowany
-Gruszka
-Miodowy 
-Miodowy mocny
-Cydr Lodowy
 

Testowany przez nas - lekki i orzeźwiający napój zamknięty jest w pięknie grawerowanej butelce o poj.400 ml.(4,5%obj.)
Butelka sama w sobie wygląda elegancko, co sprawia że nie trzeba wcale przelewać trunku do innego naczynia.Śmiało można pić przez słomkę z butelki ;)
Warty uwagi jest też fakt, iż ma ona odkręcany kapsel :D
Tak! Moje drogie >---- nie potrzebny jest żaden otwieracz ani mężczyzna.I to mi się bardzo podoba.
W końcu babskie spotkania mogą przebiegać spokojnie, bez szukania i siłowania się z butelką :>
 


Produkt nie zawiera konserwantów i aromatów.
Jak już wspomniałam wyżej w 100% wytwarzany jest z jabłek. 
 


Według niektórych źródeł cydr dostarcza nam flawonoidy, fenole i triterpenoidy, które :
*przeciwdziałają stanom zapalnym
*hamują rozwój komórek rakowych
*działają przeciwbakteryjnie
*uszczelniają naczynia krwionośne
Oczywiście należy tutaj pamiętać, że jednak jest to napój alkoholowy i bez względu na to trzeba zachowywać jednak umiar.:)


Co można jeszcze dodać?
 Po przeprowadzonych rozmowach  i badaniach smakowych, mogę napisać -
Lubimy Cydr Lubelski Niepasteryzowany za :
~ niepowtarzalny owocowy smak
~ bogactwo niezliczonych, musujących bąbelków
~ pojemność
~ orzeźwienie
~ naturalną mętność
~ " odkręcane otwieranie "
~  brak konserwantów i barwników
~ delikatność


Oczywiście znalazły się też i jednostki, którym Cydr Lubelski nie przypadł do gustu.
Jaki podawały powód?
~ zbyt musujacy
~ mało piwny (?)
~ bardziej kobiecy
 

A jak jest u Was? Próbowaliście, któryś z wariantów Cydru Lubelskiego?
Który lubicie najbardziej i dlaczego? A jeżeli nie lubicie, to z jakiego powodu?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło, że się pojawiłes na moim blogu.Zostaw po Sobie "ślad"a na pewno i ja pojawię się u Ciebie.:)