wtorek, 31 października 2023

Bioliq Skoncentrowane serum z fotostabilną witaminą C i niacynamidem ;)

 Część (:

Jak już widzieliście we wcześniejszych postach, dzieki projektowi beauty (@trnd.polska) miałam okazje poznać produkty matki @bioliq



Do testów otrzymałam kosmetyki:

💛Bioliq Serum z witaminą C

❤️Bioliq serum z retinolem

💙Bioliq SPF30


Dzisiaj podzielę się z Wami opinią na temat jednego z nich ->Skoncentrowanego serum z vitamina C 🥰

Dlaczego akurat zaczynam od tego kosmetyku?




Poniewaz jestem fanką produktów z  witaminą c, ponieważ moja cera najnormalniej je kocha.

Tym bardziej , że w przypadku tego serum działanie witaminy C i niacynamidu wzajemnie się uzupełnia. Połączenie właściwości eksfoljujących witaminy C z działaniem rozjaśniającym niacynamidu pozwala na redukcję przebarwień i poprawę kolorytu nadające efekt porcelanowej cery. 




Skóra  po nim staje sie bez dwóch zdań gładsza, ładnie rozświetlona i co dla mnie najważniejsze nie widac na niej tak mocno przebarwien.Ale to nie wszystko.Moja cera docenia to serum również za to, że :

🫴Ma przyjemny cytrusowy zapach

🫴Po aplikacji błyskawicznie się wchłania

🫴Nie pozostawia nieprzyjemnego filtra na skórze 

🫴Idealnie sprawdza sie pod makijażem

🫴Jest odpowiedni do stosowania na noc i na dzień, co ulatwia pielegnacje

🫴Nie przesusza i nie podrażnia!


I jakby tego było mało, to dodam jeszcze ,że jest bardzo wydajny kosmetyk, który starcza na dłuższy czas :)




Znacie juz ten kosmetyk?

A może macie inny ulubiony kosmetyk z witaminą c?




1 komentarz:

  1. Ciekawa jestem jak sprawdziłby sie u mnie ten kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń

Miło, że się pojawiłes na moim blogu.Zostaw po Sobie "ślad"a na pewno i ja pojawię się u Ciebie.:)