piątek, 8 listopada 2019

Finuu Bez Laktozy ...lekka przyjemność ;)



Hej hej :)
Lubicie niespodzianki? Co za pytanie powiecie...wiadomo, każdy je lubi.
Do mnie dzisiaj właśnie taka niespodzianka zapukała do drzwi.
Ucieszyłam się jeszcze bardziej, gdy otworzyłam  paczuszkę i ujrzałam produkt, o którym czytałam na streetcom i nie tylko.
Mowa oczywiście o nowym produkcie Finuu i kampanii do której się dostałam.



W pieczołowicie zapakowanej i zabezpieczonej paczce znajdowało się 8 szt. pełnowartościowych opakowań Mixów.
6 szt. do rozdania znajomym i 2 opakowania dla nas.



Co wiadomo na chwilę obecną o produkcie, który będziemy testować?
Ano tyle, że jest to masło bez laktozy połączone z olejami roślinnymi bogatymi w Omega3.




Doceniane jest za:
* Naturalność - bo jest w 100% naturalne
* Wyjątkowy smak - bo ma idealne proporcje masła i olejów roślinnych
* Bogactwo kwasów Omega 3
* Lekką konsystencję - bo nie zawiera tłuszczów utwardzonych
* Wygodę i uniwersalność stosowania ( smarowanie, pieczenie, smażenie)



Czy my też je za to docenimy? Przekonamy się niebawem.
Ja już poznałam jeden plus ów mixu - lekkość :3 Ale o tym za jakiś czas ^^
Tym czasem...przyznajcie się Kto  nami testuje?



24 komentarze:

  1. Gratuluje dostania się do kampanii :) Ja nie miałam u Siebie na profilu ankiety odnośnie tej kampanii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :* Ja tak mam bardzo często...wszyscy piszą o nadchodzącym testowaniu a ja nie mam żadnej wzmianki.Tak było np.z Aldi i wieloma innymi.Pewnie to zależy od tego co zaznaczyliśmy w ankietach początkowych...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna paczuszka,miłych testów ☺☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy.Testy u nas i znajomych poszły w ruch.:):*

      Usuń
  4. Świetna kampania! Mnie niestety nie udało się dostac. Pozostaje mi kupic Finuu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w kampanii Smakowitej lub Wawrzyńca się uda :)
      A jeżeli chodzi o Finnu, to do 20.11.2019 jest akcja zwrotu kwoty za zakupiony produkt :)Więc jakaś szansa na testowanie jest :]

      Usuń
  5. Fajny skład jak na taki miks :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość zawiera oleje roślinne ale te utwardzone...które nie do końca są zdrowe.Tutaj już po samej konsystencji widać, że te takie nie są :3

      Usuń
  6. oja nie widziałam czegoś takiego jeszcze ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierz mi, że teraz je już będziesz widziała.Tak jak większość osób, które już o nich wie :3

      Usuń
  7. Nie znam tej marki smarowideł :) ale wygląda bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nigdy nie zwracałam na nie uwagi a leżakują :) teraz jak chodzę, to widzę : p

      Usuń
  8. Gratuluje dostania się do kampanii; takie testy to sama przyjemność :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zaprzeczę :* bo faktycznie smaczna przyjemność :)

      Usuń
  9. Gratuluję udziału w kampanii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.Cieszę się, że właśnie do tej kampanii się dostałam <3

      Usuń
  10. Gratulacje udziału w kampanii :) Duża paczka, fajnie że przysłali więcej i możesz się z bliskimi podzielić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie.Dzięki temu mają możliwość wypróbowania :) Bo nie ma co ukrywać - nie każdy lubi nowości i często sięgają po to co już sprawdzone.

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Zapasy rozdane :)A te co były dla nas, szybko się uszczuplają.Dzieciaki jedzą jakby nigdy masła nie jadly ;)

      Usuń
  12. Nie używam margaryn, ale zapasy niezłe :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko to nazwać margaryną :) Nie ma utardzonych tłuszczy i smak ma zupełnie inny.:) Ale to trzeba spróbować żeby się przekonać :)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Koniecznie Kochana.Jest naprawdę smaczne i wyjątkowo delikatne.
      Ja obecnie szukam tej smakowitej, która testujecie :)

      Usuń

Miło, że się pojawiłes na moim blogu.Zostaw po Sobie "ślad"a na pewno i ja pojawię się u Ciebie.:)