czwartek, 7 listopada 2019

MaMy Kalendarz Tygodniowy...idealne rozwiązanie dla Twojej rodziny ;)




Hejka ;]
Jak Wam mija dzisiejszy dzionek? :)
Mi jak zawsze na realizowaniu planu dnia...
Praca, zajęcia dodatkowe, obowiązki domowe, lekcje, wizyty, testowania...
Niby tego nie dużo a jednak.
Większość z nas, chciałaby być w pełni zorganizowana, by wszystkiemu temu sprostać.Co więcej, by zyskać jak najwięcej czasu dla siebie ;)


W ty celu staramy się jak możemy...rozpisujemy się na karteczkach 📝📌📅, ustawiamy przypomnienia w telefonach, prosimy innych o wsparcie w nakierowaniu...🏷️📚
Niestety często, to nie wystarcza.
Wiem, bo sama to wielokrotnie przerabiałam.;) Zawsze coś...zawsze Ktoś i bum...plan padał.


 Dlatego czasami warto zatrzymać się w tym szaleńczym biegu na oślep i na spokojnie złapać oddech.Usiąść i bez pośpiechu poszukać innego rozwiązania.
W taki właśnie sposób - od pierwszych zapisków, rysunków w zeszycie - zaczęła się moja przyjaźń z plannerem.
Od tamtej pory, wszystko co ważne mam w jednym miejscu ;)


Dzisiaj jednak przychodzę do Was plannerem rodzinnym od @mamy_kalendarz , który odkryłam niedawno.📑📝
Plannerem, który pozytywnie zaskoczył mnie swoją funcjonalnością. 
Do tej pory wszystko było na mojej głowie.
Oczywiście byłam pewna, że skoro mam planner to temat zapomnienia mnie nie dotyczy.
Otóż nie.Okazało się, że mimo iż ja mam wszystko zaplanowane...nie zawsze ogarniałam plany bliskich.
I tu z pomocą przyszedł mi właśnie, wyżej wspomniany planner rodzinny.


To przejrzysty - 53 kartkowy kalendarz z osobnymi kolumnami dla każdego członka rodziny.🖋️👨‍👩‍👧‍👧👨‍👧‍👧👨‍👧
Można w nim swobodnie wpisywać swoje plany, bez obaw że zginie wśród innych wpisów.🗃️⛹️🏊💃👩‍💻
Dodatkowo dla naszej wygody- plenner posiada:


* Perforowane miejsca na listę zakupów, którą w każdej chwili można oderwać.🛍️
Pozwala to na spisanie ich i w dowolnej chwili zabranie listy ze sobą. 


* Kolorowe naklejki, dzięki który wszystko co ważniejsze można zaznaczyć.👍
I tutaj kolorystyka i ilość naklejek na pewno zmotywuje dzieciaki do działania
 * Plan lekcji, który watro mnieć pod ręką ;>



 *Bardzo praktyczny uchwyt z cieńkopisem.Bo nie wiem jak u Was, ale u mnie zawsze jak był potrzebny długopis, to go nigdy nie było...Teraz mamy go zawsze w jednym miejscu.I nie ma mowy o szukaniu.



*Kieszonka na wszystkie dodatki  i nie tylko :> 


 *Dodatkowo kalendarz ma miejsce z inspiracjami.Powstały one na podstawie Technik Pozytywnej Dyscypliny.Ta zaś pomaga tworzyć dobre relacje.



"Dużo miejsca i osobne kolumny dla każdej osoby porządkują, kto gdzie wpisuje swoje plany w MaMy Kalendarzu. Dzięki temu zapiski są bardziej czytelne". 
Można go powiesić w dowolnym miejscu i wspólnie planować ;)💕 Tak więc sami widzicie,twórczynie tego plannera rodzinnego pomyslały o wszystkim.Reszta zależy od  już od nas ;)
Nie wstydźmy się zapisywać, zaznaczać...
pamiętając, że planownie to więcej wolnego czasu.


Https://instagram.com/mamy_kalendarz/


6 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba, ja zazwyczaj wszystko zapisuję w telefonie, ale przydałby się taki planer☺ Obserwuję i zapraszam częściej do siebie ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię widzieć. :*
      Też zapisywałam w telefonie...problemem jednak okazała się funkcja uśpienia czy też późniejszego wyłączania.Dzięki nim i tak zapominałam.
      Również zaobserwowałam i zaglądam :]

      Usuń
  2. Podoba mi się ten planner. Ja korzystam, bo inaczej wszytko bym zapomniała :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do tego praktyczny i przejrzysty :) Szczerze polecam ;*

    OdpowiedzUsuń

Miło, że się pojawiłes na moim blogu.Zostaw po Sobie "ślad"a na pewno i ja pojawię się u Ciebie.:)