niedziela, 12 lutego 2023

Świeca sojowa miodowa pomarańcza Abelo

Hej hej 🙃

Każdy z nas potrzebuje odprężenia i relaksu.

A że ja ciągle czuje się jak marionetka w rekach choroby, która trzyma mnie już tydzień czasu, to dzisiaj krótki wpis o aromatycznej świecy marki ABELO NATURA 

Świecy, która w naturalny sposób zapewnia ukojenie po ciężkim dniu.

Świeca wykonana jest ręcznie, z ogromną starannością z naturalnego roślinnego wosku sojowego.Jej zapach to mieszanka słodkiego miodowego aromatu z nutą energetycznej, słodkiej pomarańczy.Jak przystało na dobra świece, posiada naturalny drewniany knot, dzięki czemu pali się jasnym, niskim płomieniem oraz nie kopci.

Świeca w takim wydaniu zapachowym idealnie urozmaici klimatyczne wieczory i relaksujące kąpiele, wprawiając każdego w błogi spokój.


Jaki zapach Was relaksuje? 


7 komentarzy:

  1. To musi roztaczać piękny zapach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ☺️ I na przekór wyobrażeniom nie jest to mdły zapach :)

      Usuń
  2. Świece uwielbiam, więc zawsze jestem nimi zainteresowana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie cieszą się, ze chociaz latem tak nie szaleje ze swiecami ;)

      Usuń
  3. Aż sobie wyobraziłam ten zapach, musi być boski. Uwielbiam zapach pomarańczy, a z miodem to ciekawe połączenie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem nim bardzo pozytywnie zaskoczona ;) Jest cudownie wyważony ❤️

      Usuń
  4. Ooo zapaszek superowy. Przyznaję, że uwielbiam sobie wieczorem zapalić taką świecę, choćby po to żeby było nastrojowo jak już usiądę z książką. Słyszałam dużo dobrego o świecach sojowych.

    Pozdrawiam serdecznie. Pięknego tygodnia.

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń

Miło, że się pojawiłes na moim blogu.Zostaw po Sobie "ślad"a na pewno i ja pojawię się u Ciebie.:)