środa, 2 sierpnia 2017

Mocno pieniący się szampon do dywanów...marki Stardrps :)



Pranie dywanów czy usuwanie z nich plam, nigdy nie należało u mnie do przyjemności.Jednak odkąd pojawiły się pianki, spraye i tym podobne...te obowiązki stały się zdecydowanie przyjemniejsze.
I ten post będzie dotyczył jednego z nich.
Natknęłam się na niego zupełnie niechcący...chciałam zamówić coś innego a zamówiłam ów szampon właśnie.



Mocno pieniący się szampon do dywanów

  • Usuwa zabrudzenia i plamy z dywanów i wykładzin, przywracając im czystość
  • Głęboko wnika we włókna, rozpuszczając brud
  • Łatwy w użyciu – wystarczy spryskać, a następnie wilgotną ściereczką lub gąbką wetrzeć w dywan, aż piania zniknie
  • 750 ml 
  • Silnie pieniący
  • Z "rozpylaczem" 



Krótko o marce :

Stardrops to marka, na którą decydują się osoby - szukające produktu szybko działającego i skutecznego.Produktu, który nie tylko pozbywa się brudu ale i zarazków z domu.
Powstała ponad siedemdziesiąt lat temu (od 1946) i jest zaufaną marką, wykorzystywaną przez gospodarstwa w całej Wielkiej Brytanii.





Sposób użycia:
Przekręcić dyszę spryskiwacza do pozycji "on".
Rozpyl płyn bezpośrednio na czyszczoną powierzchnię z odległości 15-20 cm.
Za pomocą zwilżonej gąbki lub szmatki wetrzyj pianę w powierzchnię.



Czy faktycznie działa?
Działa!
Pachnie łanie, intensywnie ale nie drażniąco.
 Rozpyla się dobrze - tworząc przy tym sporo piany.
Jeżeli chodzi o usuwanie plam, to rzeczywiście pozbywa się ich wyjątkowo szybko! Nie zmieniając kolorów przy okazji.
^^ 




Niestety jeżeli chcielibyśmy wyprać nim cały dywan - to nie ma na to szans.
Przy tworzeniu piany - płynu szybko ubywa.Co stanowi minus, jedyny jaki zaobserwowałam.


Warto też dodać - a jest to ogromny plus - że sprawdza się w czyszczeniu podsufitek samochodowych!!!
Tak! Ładnie ją doczyszcza i nie powoduje odklejania.
Wystarczy "zpsikać" preparatem szmatkę i przecierać zabrudzone miejsca, po czym zostawić by doschło.
U nas mieliśmy ogromny problem z nią właśnie i próbowaliśmy już różnych sposobów. I dopiero ten szampon sprawił, że widać zmiany.
Niestety nie zdążyłam zrobić fotek...połówek uprzedził mnie i wyczyścił ją wcześniej.;(



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło, że się pojawiłes na moim blogu.Zostaw po Sobie "ślad"a na pewno i ja pojawię się u Ciebie.:)