niedziela, 2 lipca 2023

Marki własne Carrefour ;)


Hej hej ;)

 Były szybkie zakupki w Carrefur na instagramowy m story, czas wiec na szybki post ;)

Okazuje się bowiem , ze pełnowartościowe składniki smacznych potraw mogą byc na każdą kieszeń.A to wszystko dzieki szerokiemu asortymentowi produktów własnych w sieci sklepów Carrefour, ktore składają się na sporą gamę artykułów spożywczych codziennej potrzeby.Artykułów, które maja doskonałą jakość, zostały starannie wyselekcjonowane i wszystkie sa w naprawdę przystępnej cenie👌







Wśród nich znajdują sie:

->Carrefour Extra, 

->Carrefour Classic, 

->Carrefour Sensation, 

->Polska Gościna, 

->Nasza Wędzarnia, 

->Vegetal, 

->Jakość z Natury, 

->Targ Świeżości




Znacie te marki własne Carrefoura?

Ja uzywam ich od jakiegoś czasu i wiem, że skoro mozna nabyć produkty dobrej jakości, będące przy okazji w tańszej cenie.To po co przepłacać😁


Współpracareklamowa dla @CarrefourPolska


4 komentarze:

  1. Coraz częściej można kupić zdrowe produkty w marketach.

    OdpowiedzUsuń
  2. mam kilku ulubieńców wśród marki własnej carrfour i też jestem zdania ,że nie warto przepłacać jeśli można mieć porządny produkt za niższą cenę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tych produktów, które wymieniłaś kojarzę tortillę :) Reszty nie miałam okazji przetestować, ale z chęcią po nie sięgnę przy najbliższych zakupach.

    OdpowiedzUsuń

Miło, że się pojawiłes na moim blogu.Zostaw po Sobie "ślad"a na pewno i ja pojawię się u Ciebie.:)